Sveiki visiem.
Šajā rakstā pastāstīšu jums, savu "veiksmīgo" pieredzi, ietaupijumu, nomazgājot automašīnu Statoil automātiskajā auto mazgātuvē 4. maijā, kad visiem AM (auto mazgātuves) klientiem tiek Piešķirta 50% atlaide.
Pirmo reizi izvēlējos mazgāšanas programmu "Platīns + dubultā augstspiediena mazgāšana" (ja reiz 50% atlaide, lai iet pa pilnu programmu :D ).
Auto veiksmīgi nomazgājis, devos mājās, (apmēram 3km no Statoil stacijas "Kurbada") izkāpjot no auto pamanīju kautkas nav kārtībā ar manas automašīnas priekšējiem lukturiem :) .
un tad šī ķēpa sākās!
Statoil fuj jeb ''dāvana'' 4. maijā51
Auto nomazgāts lieliski, visi putnu sūdi nomazgāti
tālāk lasam pie nākamā attēla
Pamanīju, ka pāri abiem lukturiem, vienādās vietās, ir parādījušās plaisas ( lukturi ir stikla).
Būdams 100% pārliecināts, ka pirms mazgāšanas šādi defekti nebija, Uzreiz zvanīju uz Statoil info talruni un vērsos ar jautājumu, kā man šādā situācijā rīkoties ( katru reizi pirms auto mazgāšanas apeju apkārt noskrūvēju antenu un uzmetu aci vietām kur visvairāk putni ir nogānijuši, un automašīnas priekšai, kur ir simtiem kukaiņu līķu).
tālāk lasam pie nākamā attēla
Telefoniski, vairākkārt, jautāju vai man ir jādodas atpakaļ uz DUS (degvielas uzpildes staciju), kur veicu auto mazgāšanu, lai aizpildītu kautkādus iesniegumus, man atbildēja : "nē, mēs šo gadījumu iereģistrēsim telefoniski un ar jums sazināsies rīt speciālists".
Tajā brīdī nomierinājos un gaidiju nākamo dienu.
tālāk lasam pie nākamā attēla
Nākamajā dienā (05.05), nesaņēmis telefona zvanu, līdz 14:00, nolēmu zvanīt atkārtoti, šoreiz konsultante atbildēja, ka rīcība šādos gadījumos ir pilnīgi savādāka jeb: "jums jādodas uz šo staciju kur notika šis negadijums jāraksta iesniegums, un nekas nav iereģistrēts, un DUS darbinieki būs informēti par jūsu ierašanos".
Tad bija mana pirmā vilšanās Statoil, katrs stāsta pa savam, un katrs to dara pārliecinoši!
Tajā pašā vakarā devos turp.
tālāk lasam pie nākamā attēla
Saņēmu! bet ne tādu atbildi biju gaidījis... Īsumā, mani skaisti atšuj! Pie sevis radās jautājums: Es Statoil vidēji 12 reizes gadā mazgāju auto, vidēji mēnesi 30l degvielas ieleju un izdzeru un apēdu vidēji kādi 10 eur ( ko viņi redz, jo katru eizi lietoju extra karti), Tiešām šis uzņēmums domā, ka es ietu tā čakarēt savus nervus, laiku dēļ 150EUR ( aptuvenā lukturu cena) ja tas nebūtu radies Statoil vainas dēļ?? Noteikti nē! Biju principiāls un paliku garu degunu! Vēlos izteikt publisku FU!! STATOIL un lūgt uzņēmumam pārskatīt šādu gadījumu izskatīšanas kārtību, lai klientam nav jātērē laiks, degviela, apbraukājot expertus , vairrākkart braucot uz DUS, u.t.t. Ja šo lasa kāds auto spečuks, mehs, eksperts, vai auto entuziasts, kurš no šādām lietām kaut ko saprot, Es vēlētos dzirdēt loģisku saprotamu veidu, kādā vēl var rasties šāda veida bojājumi. Diemžēl, Statoil ir vienīgais pilna servisa DUS, uz kuru var doties 24h diennaktī un nav konkurentu pie kuriem varētu pāriet un šo sāpi ātrāk aizmirst Secinājums: Ietaupiju uz AM 6eur, ieejot zaudējumos 150 eur, lieliska akcija, bet toties kafija par brīvu