Tas panākts, virkni dzinēja detaļu aizstājot ar titāna analogiem, pamatīgi modificējot ieplūdes sistēmu un starpdzesētāju un abas sērijveida turbīnas nomainot pret citām, krietni veiktspējīgākām. Dzinējs strādā pārī ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Ar speciāli pielāgotu sajūgu un pašbloķējošo diferenciāli aprīkotais Sportec SPR1 M saskaņā ar kompānijas informāciju spējot 100 km/h sasniegt apaļās 3 sekundēs, 200 km/h - 8,7 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums ir vairāk nekā 380 km/h; tādā gadījumā, protams, jāuzmontē piemērotas riepas.
Ārējā dizainā SPR1 M no sērijveida 911 Turbo atšķiras minimāli, taču aerodinamiskās īpašības esot krietni labākas. Automoblim uzstādīti 20 collu riteņi ar 325 mm platām riepām aizmugurē un 245 mm platām riepām priekšā. Salona apdarē izmantoti tūninga kantoru un sportisko auto ražotāju iecienītie materiāli - āda, alkantara un oglekļa šķiedras dizaina elementi, bet visas konstrukcijas stingrības un drošības paaugstināšanai, kā arī agresīvās dabas uzsvēršanai auto salonā iebūvēts cauruļu drošības rāmis.
Sportec SPR1 M tiks izlaists tikai 10 eksemplāros, no kuriem katrs maksās ap 600 000 eiro.