Lodējam pēc vienas no shēmām, pirmā ar diviem mazajiem relejiem.
Otrā ar mazo vadības releju un lielo.
Lodējam pēc vienas no shēmām, pirmā ar diviem mazajiem relejiem.
Otrā ar mazo vadības releju un lielo.
Kā bezfiksācijas slēdzi var izmantot arī gerkonu.
Gerkons- stikla trubiņā divi vai vairāk kontakti, kuri nostrādā magnētam tuvojoties, ir dažāti tipi un ar dažādām kontaktgrupām. Vajadzēs tādu uz saslēgšanos tuvinot magnētu.
izmantoju paralona gabaliņus, lai kontakti nebojā izolenti.
Sākumā ar mīksto lenti notin.
Lai netiek klāt mitrums pa virsu ar parasto, iesaku izmatot to, kura vairāk gumijot nekā plasmasīga!
Un tad pieslēgšanas darbi!
Ja kādam interesē veidi kā šādu vai tamlīdzīgu ierīci var pieslēgt, nākotnē varu sagatavot rakstu.
Es savai vecajai mizai pirms 17 gadiem uzlodēju primitīvu sekretku ar fiksējamo slēdzi un vienu releju, vismaz kaut kas klāt vēl standarta signalizācijai, kā saka, sirdsmieram. Uz šo brīdi to pat vairs neizmantoju, jo autiņš tik vecs palicis, ka nevienam iekārienu neizraisa
Laba štelle, ja to ieliek starp aizdedzi un motora vadības bloku, jo zagļi kā likums pirmo maina vadības bloku, kurā jau ir iekšā piekodēta sava atslēga, vai arī pat nagla to mēģina piekodēt pat nemainot vadības bloku. Tas atkarīgs no mašīnas, un kur tas bloks atrodas, un zagļi, pieslēdzoties vadības sistēmai, var arī neieraudzīt to slēdzīti.
mehāniskās aizsardzības vienmēr ir liekas problēmas zagļiem, jo pat pirmsākumos multilock uz pārslēga prasīja to pārzāģēt, lai varētu izkustināt, šodienās, kad daudz ir key less go sistēma, visefektīvākā būtu kaut kāds čips, kas naturāli bloķē durvis, ja čipa nav, jo standarta signālu var vieglāk nopielēt, un pat jaunās s klases nozog 15-20 sekundēs, savukārt čips neļauj pat durvis atvērt.
Citādi nav jēgas, jo tiek apieta.
Man kādreiz otrajam Golfam bija sekretkas slēdzis iebūvēts salona ventilācijas lūkā (t.i. var iedarbināt tikai tad, kad lūciņa ir vaļā) un arī bija tāda releju sistēma, kā te, tikai kas atslēdz holla devēju. Zem plastmasām neko nevarēja redzēt un darbība bija tāda, ka uz pāris sekundēm ierūcas un noslāpst.
Par laimi, mana krutā sistēma gan ne reizi nenoderēja, tā lūciņa ar iebūvētu slēdzi vēl kaut kur garažā mētājas...
Šiem sekretku izdomātājiem un visiem licējiem nagus aplauzt būtu par maz. Vot nopirku autiņu ar tādu mēslu virsū. Atbraucu mājās un jau divus aķus nobeidzu kamēr tā izļurkātā poga nostrādā. PIIIIII zirgs. Un visi tie elektriķi tik aizņemti, ka neviens negrib ņemt ārā tagad. zbal.