Sveiki spoki
Šoreiz raksts būs par pontiac firbird. Atkal amerikānis un atkal muskuļauto...
Sveiki spoki
Šoreiz raksts būs par pontiac firbird. Atkal amerikānis un atkal muskuļauto...
1967 gadā iedarbojās pirmais pontiac firebird. Zīmīgi ir tas, ka pēc diviem gadiem, 1969. gadā Dodge Charger izveidoja modeli ar līdzīgu priekšu. Varbūt nošpikoja..., kas to lai zin.
Par bāzes auto tika izmantots chevrolet camaro.
Pontiac firbird izdomāja neizdomāt riteni no jauna. Motoru viņi izvēlējās V8. To pašu motoru, kas bijis vairākumam tālaika muskuļauto. Domāju ka ir lieki piebilst to ka šī mašīna bija paredzēta sacīkstēm.
Otrajā paaudzē pontiac firbird plūca savus laurus. Tika izlaisti tik daudz atšķirīgu modeļu. Skat piemērām šis Pontiac firebird Trans AM modelis
Vai šī formula. Tas nav sarkasms. Pontiac tā nosauca savu firebird apakšmodeli: Pontiac firbird formula.
Uz Pontiac 50 gadu jubileju tika izalists firbird speciālmodelis. Visi šie modeļi tika nokrāsoti viena veida krāsojumā.
Lūk vēlviens TRANS AM modelis.
un vēlviens otrās paaudzes TRANS AM modelis.
Starp citu vai jums apmēram tā paša gada chevrolet camaro neatgādina pontiac firbird? Nu bet ņemot vērā, ka tuvi radinieki, uz to var pievērt acis.
1982 gadā beidzās pontiac firebird otrā paaudze un sākās trešā paaudze. Trešajā paaudzē pontiac mēģināja modeli uztaisīt pievilcīgāku zemākiem sabiedrības slāņiem, respektīvi, samazinot auto cenu, motora tilpumu, cilindru skaitu. Darot visu tā, lai mašīnas uzturēšana būtu pēc iespējas lētāka. Protams saglabāja arī savas muskuļauto saknes. Starp citu, ņemot vērā citu pieredzi, varētu teikt, ka pontiac firbird, pēc savu vērtību pazaudēšanas ilgi vairs neizdīvos. Savā ziņā tā arī ir taisnība. Pontiac firebird vēl nonīkuļos vienu paaudzi.
Man patīk Tavs hobijs (vaļas prieks), Tev tas patiešām interesē. +. Veiksmi Tev.