Un jau savārīts, vēl tikai jāizgriež vecā starpsiena, lai ir labs gājiens asij, kur nospriegot ratu.
Starpsiena arī izgriezta, varam montēt atpakaļ.
Nu jau uzlikta, tagad tik jāliek rats iekšā un jāskatās, kādi brīnumi būs redzami.
Rats iekšā un vis ir OK, kā tam vajadzētu būt, jācer tik, ka nenolūzīs, cerams, itkā nevajadzētu.
Nevarēju neielikt, super amortizācija
Tā saucās, pirms kapitālā remonta aizdevu orģinālo amīti un nu pašam jāiztiek ar šādu sistēmu, tagad ir sēdinātais krosinieks.
Un piemirsu piebilst, ja interesē, varu ielikt vēl kādu rakstu, par šo ķīniešu brīnumu.
Piemēram, nākamā ideja ir izveidot papildus gaisa ieplūdi, līdzīgi kā ar turbīnu.
Es savam, lai ātrums būtu lielāks, ieliku lielāku priekšējo zvaigznīti. No 14 uz 16 zobiem. Kādus 15km/h deva klāt. Tagad uz apmēram 85km/h iet.
Biju arī aizmugurē ielicis mazāku zobratu, bet bija deltas, tāpēc meta ķēdi nost, un nācās likt oriģinālo atpakaļ.
Visu cieņu par darbu.
Vajadzetu turet, cenšos spriegot ta lai nedaudz aizķer ass, vēl vecās dakšas galus, bail jau ir ka uz 90km rats neaiziet kaut kur ellē di*sā.
Nu, es arī tā agrāk domāju, bet kādu laiku atpakaļ biju ielicis deltas ratu un mierīgi kādu pus gadu nobraukāju un nebija, ne izrauti spieķi un nebija atlaidies. Ja viņam labi savelk spieķus, tad turas ilgi, tikai tad bija problēma ar pašas ķēdes nospriegošanu un ratam starp dakšas iekšpusi arī bija tik kādu 7mm atstarpe, tāpēc pārtaisīju šādi.