local-stats-pixel

Sadales vārpstu nomaiņa EVO IIX18

201 1

Divus gadus atpakaļ sabuvejam EVO dzinēju un ar standarta turbo noņemama 420hp@3500rpm. (Pie ierobežotajā 380hp). Pēc turbo nomaiņas prasības auga no 258 grādu uz 268gradu. Nu tad neliels virspusēja ieskata procesā.... Ja būs pozitīvas atsauces uzcepšu rakstu par turbo nomaiņu no STD uz Borgwarner...

Reklāma
Reklāma
201 1 18 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 18

0/2000
Nokrāsots vāks ekstra 20hp
7 0 atbildēt

Jūtos pārsteigtsemotion Ari man nav svešas šādas modifikācias, bet esmu šokēts cik daudz "info" un darba apraksta.Un vel apraksts - izsmelosi nekads 

4 0 atbildēt

Ļoooti izsmeļošs raksts!

4 1 atbildēt

Bildes jau tīri smukas, bet apraksts, teikšu, ka nekāds.

2 0 atbildēt
👍
2 0 atbildēt

Saki man lūdzi vai šī darbnīca atrodās Latvijā?

0 0 atbildēt

es arī gribu zilu zobeni

0 0 atbildēt

Regulējāt uz ielas vai stenda?  Jauda ir uz ratiem vai uz spararata? Kāds turbo spiediens?  Cik mm restruktors?  Evis ir kā treniņu auto vai ielas?

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt