Lietas, kas var nokaitināt.
Eļļas noplūdes - blīvslēgi šiem modeļiem ilgi nekalpo, tādēļ dzinēja un pārnesumkārbas eļļas noplūdes ir bieža parādība.
Aizmugures balstiekārta - īpašu uzmanību prasīs tilta lodbalsti un rāmja bukses.
Izpūtejs - pat 2009. gada modeļiem ir manāmi dramatiski sarūsējuši izpūtēji.
Tehniskie dati.
Aero 2.3 turbodzineja modeļiem
Motors - rindā novietoti četri cilindri; priekšā; šķērsvirzienā
Vārsti/sadales vārpstas - 4 uz cilindru/2
Motora darba tilpums - 2290 cm3
Jauda - 191 kW (260 ZS) pie 5300 apgr./min
Maksimalais ātrums - 250 km/h
0-100 km/h - 6,9 s
Rezerves detaļu cenas.
Ģenerātors - BOSCH (rūpnieciski retaurēts) ~500 EUR
Starteris - Valeo (jauns) ~220 EUR
Ūdenssūknis - Hepu ~ 63 EUR
Zobsiksnas komplets - nav (ķēde), cena man personīgi nav pieejama
Izpūtēja sistēma - BOSAL ~160 EUR (pēdējais bundulis) un ~100 EUR (vidējā daļā)
Bremžu diski un klučī priekšā - TRW ~120 EUR (bremžu diski) un ATE ~50 EUR (kluči)
(Cenas ir dotas vidējās un var atšķirties no rezerves detaļu tirgotajiem un atlaidēm)
Kopvērtējums: Saab nav miris! It sevišķi Aero izpildījumā tas ir dzīvāks par dzīvu. Zviedru ražotāja problēmas fiziski neietekmē lietota Saab ekspluatāciju, jo rezerves detaļu piegāde nav pārtraukta, un arī oficiālo un neoficiālo servisu skaits, kas specializējas tieši Saab remontā, nav mazinājies. Vai Saab 9-5 ir prātīgs pirkums? Ar 1.9 TiD dīzeļdzineju jā, bet Aero izvēlēsies emocionālie un impulsīvie pircēji.