local-stats-pixel

Riktēšana (nobeigums).23

Vajadzētu ātri pielikt punktu tai staipīšanai un riktēšanai, jo darbi jau krājas pāri galvai. Bleķus staipīt nemaz nav tik vienkārši kā izskatās, bet pēc sitiena gandrīz vienmēr derētu pastipīt, pavilkt sadauzīto vietu, pat ja detaļa tiks mainīta. Jāsariktē sistā vieta ir tā lai visi punkti ir savās vietās un tikai tad var griezt nost cietušo un stellēt jauno detaļu klāt. Bukti nevajag uzreiz maniakāli ar āmuru dauzīt ārā, parasti grib kā labāk, bet dauzot sadzen tikai liekas pumpas un izstaipa metālu vēl vairāk. Buktes ir ar spiešanu vai vilkšanu jāmāna vai jāārstē ārā un arī tad metāls jau ir izstaipīts buktes vietā, var veidoties pampaks, tādēļ tai lietai jāpieiet nopietni un ar prātu. Ja pēc riktēšana tomēr nav kur likt lieko metālu, to pumpu var uzkarsēt un tad strauji atdzesēt ar slapju lupatu, metāls savilksies un pumpa noplaks.

Neesmu teorijas speciālists tādēļ nevaru precīzi aprakstīt visus procesus un veicamās manipulācijas. Vienīgais ko varu teikt konkrēti, ir jādarbojas un jāgūst prakse un pieredze. Tikai pašam darbojoties veidojas izjūtas un izpratne kad apskatoties uz bukti, redzot sitiena virzienu, to pataustot un paglāstot var piemest plāniņu turpmākajam darbības procesam, jo nav divas vienādas buktes un katrā atsevišķā gadījumā ir vajadzīga individuāla pieeja un risinājums konkrētajai problēmai.

Turpinām darboties pie Pasātiņa.

Raksta sākums : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Riktesana/758570

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
636 1 23 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 23

0/2000

''Sim pasātam ir dota sashas svētība nerūsēt vel 10 gadus! emotion

14 0 atbildēt

Pakalpojumus nesniedzu, mani raksti nav domāti reklāmai. papļāpāt gan varam, konsultācija naudu nemaksā.

10 0 atbildēt

Ideāli, kārtējais passāts kuram sen bija zem preses jābūt, ripos un spīdēs vēl daudzus gadus, smuki nostrādāts, nesapūs un zem preses netiks... Drīz būs rakstiņš no manis par A6 krāsošanu, bet ne tik detalizēts.... Mūžīgi aizmirstu nofočēt emotion

6 0 atbildēt

Pasātam otrā jaunība emotion

5 0 atbildēt
Katik nesanāca tas remonts paša pasāta cenā... Bet labu mašīnu žēl būtu nesalabot emotion
4 0 atbildēt

Patīkami skatīties, kā vecos auto turpina čubināt! Malacis Vispār vajadzēs piebraukt parunāt pa dzīvi emotion Sen vecais draugs/skolotājs nav satikts! emotion

4 0 atbildēt

Gandrīz nenobraucams auto.

4 0 atbildēt

Skatoties vien, gribas savu Skodu aizdzit pie tevis!emotion

3 0 atbildēt

Un te rodas mīts ka ww nerūsē, tos vienkārši regulāri atjauno emotion

3 0 atbildēt

kārtējais labs darbs kas padarīts emotion 

2 0 atbildēt

Eht... Skaists izskatās... Man pāris gadus jaunāks (spriežot pēc reliņiem), bet rūsiņš darbojas... Vēl pabrīnījos, kā var būt tik labs bagāžnieka vāks... Manam slēdzeni laikam izņemt var tikai ar visu kuzova daļu ap to emotion

2 0 atbildēt

Pieturos pie tehnoloģijas ko šinī rakstiņā rādīju : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Plastmasu-krasosana/598530

0 0 atbildēt

īstenība zolīds pasāts. Ja uzliktu smukus lietos diskus, skats būtu pa pirmo.

0 0 atbildēt

BMW forumā bija arī labs stāsts kā šitam braucamajam iemetās krunka sēžamvietā ;D

0 0 atbildēt

Tā mašīna ir izgāztuve un mēsls.

0 1 atbildēt