Čau spocēni!
Šis raksts ir par manu mopēda augšāmcelšanu! Mopēdam iekšas ir tīri labas bet izskats gan kakains , jo tika uz ātru roku vis darīts un netikaņemta nost vecā krāsa ,bet tas viss jau ir labojams ja tik ir gribēšana.
Čau spocēni!
Šis raksts ir par manu mopēda augšāmcelšanu! Mopēdam iekšas ir tīri labas bet izskats gan kakains , jo tika uz ātru roku vis darīts un netikaņemta nost vecā krāsa ,bet tas viss jau ir labojams ja tik ir gribēšana.
Tadnu šādi tas dampis izskatās, un skats nav no tiem labākajiem .
Tadnu bija jasadabuj pie dzīvības lai ir kaut kāds prieciņs, pēdējo reiz bija rucis maija beigās, un tad sākās problēmas
Tad nu sāku ar to ka piemetināju zvaigzni, jo bija aprauta vītne. Taču prieks bija īss, jo aizmetināju ari ciet caurumu kur iet iekšā sajūga tapiņa un sajugu nevar sataisīt kamēr nebūs caurums.
Tadnu ķēros pie flekša, jo uz to laiku nebija urbja. Tad nu es izdomāju ka var nofleksāt metinājumu.
Bet nu tomēr nekas nesanāca , bet toties paveicās ka netrāpīja man.
Tad nu ķēros klāt aizdedzei, visu noregulēju un parādījās dirkstele
un tad ari tika piešķilts!
Kapec Riga 13 ? Tam verkim,ja nemaldos,bija baka pie bagaznieka un tapec patizls skats,un kalna braucot saka trukt benzins,ja baka nebija pilna.Tapec parasti baku nema no citiem modeljiem un lika parastaja vietaa.
Interesanti paskatīties ka kāds vel gar šādiem aparātiem krāmējas, pašam arī vel ir vecā RĪGA ejošā kārtībā.
Laba mantiņa . Man personīgi Rīga 13 uzreiz lec pie jebkurām temperatūrām mūsu platuma grādos, ko nevar teikt par Minsk