Nezinu kas tieši bet no bērnības man patīk retro mašīnas! Ceru, ka jums arī patiks!
Retro stila mašīnas7
43
0
Lancia Lambda bija Vinčenco Lančia pirmais meisterdarbs.Šī bija pirmā automašīna ar atdalītu šasiju,kas piešķira transportlīdzeklim lielu izturību.
Bucciali TAV 12 bija ar priekšējās ass piedziņu,divpadsmit cilindru V veida dzinēju un pārsteidzošām formām .Tika izgatavotas tikai divas šī modeļa automašīnas!
Reklāma
Citroen Traction modelis aizsāka ilgu un novatorisku bezkompromisu ceļu.Saražoja 750 000 mašīnu,kuru izgatavošana vēlāk tika pārtraukta jaunākā un revolucionākā modeļa DS dēļ.
SM modelis, kas radies Citroen un Maserati apvienošanās rezultātā, ar vien tiek uzskatīts par skaistu sasniegumu.To izvēlējies pat pāvests un vairāku valstu prezidenti.
Skaistais Austin Healey radās,apvienojoties Healei ražotājam no Anglijas un koncernam British-Leyland.Gadu gaitā mazāsporta kupejas automašīna kļuva arvien izsmalcinātāka-to pierāda brīnišķīgais lakota koka panelis.
Reklāma
lakotais koka panelis.
Pagātnes dārgakmens Hispano-Suiza modelis 68-bija Spānijā izvietotās Šveices autobūves kompānijas meistardarbs.Diemžēl šīm automašīnām ar izcilo tehnoloģiju un atzinības vērto luksusa līmeni neradās daudz piekritēju,un 30.gadu ekonomiskās krīzes rezultātā tās pārtrauca ražot.
1910.gada Type 13 bija pirmais sērijveida ražotais Bugatti auutomobilis.Ar mazo četru cilindru dzinēju sasniedzamais maksimālais ātrums bija 95km/h.
Reklāma
Šī Kellner kariete ir viens no sešiem labi saglabātajiem un joprojām pastāvošajiem Royale modeļiem.Sešus metrus garajai automašīnai ir vienpadzmit ļoti atšķirīgas virsbūves.Raksturīga iezīme ir lielie riteņi.Uz radiātora ir figūriņa-bronzā liets pakaļkājās sacēlies zilonis.Šis Bugatti firmas simbols ir Etores brāļa Rembranta Bugatti darbs.
Sacīkšu automašīnas tolaik nebija tik civilizētas, un ikdienas nepieciešamībām ražotie auto neguva īpašus panākumus.Type 35,ko ražoja no 1924.gada līdz 30.gadu sākumam,garantēja Elzasas ražotājam panākumus un slavu.