Avoti Francijā ziņo, ka Renault plāno izvērst savu sadarbību ar Krievijas autoražotājiem, un mēģinās atdzīvināt Moskvič zīmolu.
Ņemot vērā, ka Krievijā ir viens no straujāk augošajiem auto tirgiem pasaulē un savulaik Moskvič bija viens no populārākajiem pārvietošanās līdzekļiem, Renault plāno ieņemt šo tirgus nišu, par pamatu jaunajam modelim ņemot Renault 19, kas tika ražots no 1988. Līdz 2000.gadam.
„Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais”, skaidro Renault Kuibiševas pārstāvniecības vadītājs Fransuā Pižons. „Ceram, ka jaunais Moskvič vispirms veiksmīgi izkonkurēs tādus lietoto auto tirgus līderus kā Opel Kadett un Ford Sierra”.
Pagaidām neapstiprināta informācija liecina, ka, ņemot vērā lokālā tirgus īpatnības, jaunā Moskvič dzinējs varēs darboties ar degvielu, kas darināta, izmantojot īpašnieku rīcībā esošos destilācijas aparātus. „Mēs vēlamies būt videi draudzīgi”, skaidro Pižons. „Kāpēc izmantot naftu, ja degvielu var ražot no kukurūzas? Krievijas lauki šim nolūkam ir ideāla vieta”.
Auto daudz neatšķirsies no Renault 19, ja neskaita zīmolu un nedaudz lielākus pedāļus, lai auto īpašnieks netraucēti varētu braukt arī ziemā, nenovelkot velteņus. Jauno Moskvič raksturos arī nedaudz augstāki griesti, ļaujot vēsākās dienās braukt ar zvērādu cepuri, jeb tā saukto „pižiku”. „Klientu komforts šoreiz būs pirmajā vietā”, ar smaidu norāda ražotāja pārstāvis.
Jaunais Moskvič sākotnēji tiks piedāvāts sedana un hečbeka versijās, bet velāk sagaidāms arī kabriolets.
Jaunā modeļa nosaukums būs Moskvič-104, par godu 1.aprīlim.