Ķeramies pie sānu bortiem. Tādi nu tie materiāli būs.
Atmēram vajadzīgo garumu, atzīmējam perpendikulāri, un griežm nost.
Ķeramies pie sānu bortiem. Tādi nu tie materiāli būs.
Atmēram vajadzīgo garumu, atzīmējam perpendikulāri, un griežm nost.
Lai arī dēļi paveci, bet stāvējuši sausumā un nav ne vainas.
Lai sānu bortu augstums būtu tāds pats kā orģinālajiem, nācās piskrūvēt laktu. Sikums bet patīkami.
Nu tad pirmo piemetam, kā izskatīsies. Būs ok, tad tik urbjam caurumus un skrūvējam klāt.
Pirmais pieķerts, uzliekam otru, viss štokos.
Caurumi saurbti, tad tik skrūvejam klāt.
Šie dēļi nedaudz biezāki, bortu maru aizsargi nepasēs.
Nu neko, atzīmējam vietu līdz kurai nedaudz notesīsim un būs ok.
Sākumā pa rupjo, pēctam ar smilšpapīra ripu piepucēsim.
Šis pašas paliks. Viņām nav ne vainas. Aizmugurējās vecā ZIL riepas, 75 gada nav ne vainas.
Manuprāt baigi sekla tā piekabe,man laukos divasniece tiekizmantota malkas vešanai,tur var 10sterus malkas iekrāmēt,šitā izskatās 2x mazāka.
oi šitās piekabes ... pagāšgad vecais nopirka ar locītu rāmi un kuzavu , vel kkāds mudaks bij metinājis , visu nācās pārtaisīt. Tādu čakaru nevienam nenovēlu , kurš nav taisījis tas pat nevar iedomāties , liekas sīkums bet tā nav. +
Prieks, ka kāds arī kaut ko cenšas savest kārtībā nevis sa**š un ņem jaunu. Darbs nav no vieglajiem, pats esmu metinātājs un esmu piedalījies dažās līdzīgās aktivitātēs, zinu kā tas ir. It kā jau manai piekabei ar prasās šāda veida remontu bet laikam pagaidām laika un materiāla trūkuma dēļ nebūs.
Hmm, izskatās ka manai vecajai svarkai arī būs jauns massas vads ar magnētu.
Veiksmi turpmākajos darbos