Mazie rūķīši palīdz un pārbauda vai viss kārtīgi notīrīts.
Jānomazgā arī piektdaļgadsimta vecie dubļi,suņu spalvas un putekļī.
Mazie rūķīši palīdz un pārbauda vai viss kārtīgi notīrīts.
Jānomazgā arī piektdaļgadsimta vecie dubļi,suņu spalvas un putekļī.
Uz izpūtēju paveras bēdīgs kats,bet to man švāģeris latvijā līdzēs atrestaurēt.
Karburātoros paverās bēdu ieleja.Veselu dienu bija ko noņemties,lai dabūtu darba kārtībā.Rūsa,baltais oksīda pulveris un degvielas nogulsnes lāgā nepadevās pat mūsdienu tīrām ķīmijām.
Te jau laikam ķermenis ieguvis jaunu krāsojumu.
Jauni gumijas izstrādājumi arī iepirkti,jo vecie bija saplaisājuši nepareizas motocikla uzglabāšanas rezultātā.
Sirsniņai arī jauns krāsojums.Galvām un cilindru blokam matēts termiski izturīgais.
Te jau sirsniņa atpakaļ ķermenī.Smaga gan bija,lēšu ap visiem 80 kg.Varētu jau arī tā būt, ja kopējā pašmassa sārtulei 185kg.
Arī riteņiem gadu slogs ir plecos un oksīda kārta jādabū nost brutālā ceļā ar drātēšanas metodi.
Bākai grunts uzklāta.Smagi jau gāja ar šo lai iegūtu vēlamo rezultātu,bet koppaskats ir kautcik ciešams,kas negrib,lai neskatās,no elektriķa krāsotājs nesanāks.
Visu cieņu Tev un Taviem rūķīšiem Lasot rakstu guvu reālu baudu, prieks lasīt un skatīties Lai Sārtā draudzene labi griež un kalpo ilgi ;)
Tiešām skaisti uzfrišināji! Cepuri nost tavā priekšā! :) tiešām vēlētos redzēt arī darbībā šo mocīti! ;)
Tev kā Kawasaki īpašniekam vajadzētu šitādu maiku :D
Es būtu to lielo būri un kantaino lampu aizstājis ar klasisko apaļo lampu un maziņu vējstikliņu. Bet katram sava gaume, un katrs dara kā patik. Visā visumā nav ne vainas. Un tā 4 cilindru skaņa forša