Sveiki
stāsts sekojošs
12.09.2011. no rīta pārdevu vienu golfiņu un vēlāk bija sarunāts tikties csdd ar citu golfiņa īpašnieku lai to iegādātos
bet viss nenotika tā kā bija ieplānots un es rupji runājot tiku uzmests ( PAR LAIMI )
tika meklēts ikdienas auto
tad nu izšķirstot un apzavnot visus tā laika piedāvājumus apstājos pie sludinājuma kur tika tirgots
golf 1 ar 1.5 ( jb ) karburātorspēku un četru ātrumu pārnesumkārbu
visvairāk jau uzmanību piesastīja tas ka auto bija gadu atpakaļ krāsots
sludinājuma bildes
sazvanījos ar saimnieku un palūdzu lai viņš mani ieinteresē tūlīt pat braukt tai mašīnai pakaļ
teikšu atklāti viņam tas izdevās ļoti labi
par cik ciemos bija pieripojis GG ņēmu vinu padusē un skrējām uz jelgabu skatīties kā tas viss izskatās dabā
ieraudzīju golfiņu
apgāju dažas reizes rinķī un braucām uz csdd pārrakstīt golfu uz manu vārdu
[Projekts] Golf Mk184
Te jau auto pārrakstīts un stāvam rindā uz TA
pirmais uzlabojums numurs pārnests buferim pa vidu
TA netika izieta
tiku pie diviem divniekiem
kreisajam lukturim nebija stara ( lukturis bija ķīnas ražojuma un tur tā vaina slēpās )
un nedaudz par švaku bija rokas bremzes darbība kreisajam ritenim
iebraucām hesīti atzīmēt pirkumu un ceļš uz rīgu varēja sakties
Pirmais brauciens bija uz darbnīcu lai atbrīvotos no tiem briesmīgajiem diskiem
vietā tika uzlikti mangel r13 7j.
Protams ka tas ballīti neglāba jo auto bija šausmīgi augsts.
tika sazvanīts psih-arno cerībā ka viņam ir aizķēries kāds koiloveru komplekts priekš golf 1
diemžēl viņš mani sākotnēji apbēdināja ka pašlaik uz vietas nēsot
bet pēc tam nāca man pretīm un piedāvāja koilus no sava pirmīša ( liels viņam par to paldies )
tā nu es tiku pie jauniem rokkor firmas koiloveriem
Maiņas procesā
Un aptuvenais rezultāts ( zemāk diemžēl pašlaik neļauj lanžerons , jo tajā jau durās pusas pie šī centīsimies piestrādāt )
Tiku arī pie GTI stūrītes
Dažas stundas darba un lūk rezultāts
Samainīta izplūde ( tikai pēdējais bundulis , jo viss pārējais ļoti labs )