Jāsaka, ka no oriģinālās Ņivas projektā ir palicis visai maz, auto uzbūvēts no eksemplāra, kas atrasts kādā autokapsētā, bez motora un pārnesumkārbas, bet ar labi saglabājušos virsbūvi. Līdz ar to, daudzi elementi bija jāizveido pilnīgi no jauna. Tika izgatavots stingrs tērauda rāmis, priekšējo piekari, kā arī bremzes "aizņēmās" no Toyota Hilux, un pārveidoja aizmugurējo par tā saucamo pneimopiekari, citiem vārdiem sakot, pilns bagāžnieks ar saspiesta gaisa baloniem un iespēja šo Ņivu "palecināt"
Riteņus un diskus Ņivai uzlika tādus palielākus - aizmugurē 22", priekšā 18", personīgi liekas dīvaini, ka ar tādiem diskiem tiek lēkts tik augstu, kā 1. bildē, cik zinu, tādiem nolūkiem der vien smalki spieķotie diski, kā vairumam "parasto" lowrideru.
Un papildus visam jau minētajam, par dzinējspēku šai Ņivai izvēlējās Holden 5L tilpuma V8 veida dzinēju, kuram vēl papildus piemontēja turbīnu! Kopā tas dod vairāk nekā 500 ZS lielu jaudu.
Es gan uzskatu, ka rezultāts nav diezko pievilcīgs, bet kā unikāls eksemplārs gana interesants, skatamies tālāk