local-stats-pixel

Probag Niva7

6 3
Pastāstīšu par kādu patiešām neparastu Ņivu, kura savu tagadējo veidolu ieguvusi pateicoties Austrālijas kompānijai ar horvātu īpašniekiem - Probag.
Jāsaka, ka no oriģinālās Ņivas projektā ir palicis visai maz, auto uzbūvēts no eksemplāra, kas atrasts kādā autokapsētā, bez motora un pārnesumkārbas, bet ar labi saglabājušos virsbūvi. Līdz ar to, daudzi elementi bija jāizveido pilnīgi no jauna. Tika izgatavots stingrs tērauda rāmis, priekšējo piekari, kā arī bremzes "aizņēmās" no Toyota Hilux, un pārveidoja aizmugurējo par tā saucamo pneimopiekari, citiem vārdiem sakot, pilns bagāžnieks ar saspiesta gaisa baloniem un iespēja šo Ņivu "palecināt" emotion
Riteņus un diskus Ņivai uzlika tādus palielākus - aizmugurē 22", priekšā 18", personīgi liekas dīvaini, ka ar tādiem diskiem tiek lēkts tik augstu, kā 1. bildē, cik zinu, tādiem nolūkiem der vien smalki spieķotie diski, kā vairumam "parasto" lowrideru.
Un papildus visam jau minētajam, par dzinējspēku šai Ņivai izvēlējās Holden 5L tilpuma V8 veida dzinēju, kuram vēl papildus piemontēja turbīnu! Kopā tas dod vairāk nekā 500 ZS lielu jaudu.
Es gan uzskatu, ka rezultāts nav diezko pievilcīgs, bet kā unikāls eksemplārs gana interesants, skatamies tālāk emotion
Reklāma
Reklāma
Reklāma
6 3 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 7

0/2000
psc! lauki! Nekas tur nav noseedinaats :D p n e i m o p i e k a r e !
1 0 atbildēt
nu so so :D
1 1 atbildēt
kaa bija suuds taa arii palika emotion
1 1 atbildēt
Protams, bet te jau iespaidīgāks ir pats fakts, ko viņi tur savienojā vienā mašīnā, vizuālais protams tāds pārspīlēts un so so mazliet...
0 1 atbildēt
šitas šķūnings man besī ārā, kāpēc jātaisa mašīnas kurām izskatās ka visa ritošā daļa sadzīta salonā. emotion
2 3 atbildēt
Austrālijā tapatās kā Anglijā stūri liek labajā pusē emotion
0 1 atbildēt
+1 hanka
0 1 atbildēt