Oliver Blume, Porsche CEO, apstirpināja datumu Frankfurtes auto šovā, kad tiks atlaists brīvībā to pirmais jebkad uzbūvētais luksusa EV.
Oliver Blume, Porsche CEO, apstirpināja datumu Frankfurtes auto šovā, kad tiks atlaists brīvībā to pirmais jebkad uzbūvētais luksusa EV.
Loti skaists auto ar izcilu dizainu gan ārpusē, kā arī salonā. Elektriskie auto vienozīmīgi ir jau diezgan tuva nākotne. Tā kā tie ir ļoti ekonomiski, drošāki un dabai nekaitīgi. Protams, ka ne katrs var atļauties ko tādu, bet būs arī budžeta modeļi un laikam ritot elektriskie auto paliks lētāki, jo pašlaik tas ir trends, kas tik tikko ir parādijies un sāk iekarot auto tirgu.
2020. gads ir beigu termiņš lielam skaitam zaļo inovāciju. Patiesībā 2020. gadā gada mērķis lielpilsētām C40 sammitā ir izpildīt solījumu samazināt globālo sasilšanu ierobežojot temperatūras paaugstināšanos vismaz par diviem grādiem pēc celsija skalas. Tas arī ir tas gads, kad Elons Masks centīsies iekarot automobīļu autonomo vadīšanu, kā arī Ķīna grasās panākt to, lai 12% no visas valsts automašīnām būtu elektriskas.
Vēl viens solījums 2020. gadā ir izdot Porsche Mission E luksusa EV, kas konkurēs ar Tesla S modeli. Porsche CEO Oliver Blūms pastāstija, ka viņu elektriskā automašīna būs jau gatava 2019. gadā jau ceļa izmantošanai. ""Mēs atrodamies pašlaik izstrādes fāzē", viņš pavēstija "CAR" žurnālam.
Kamēr elektriskie automobīļi sāk palikt daudz paredzamāki, līdz ar to arī daudzas milzīgās ražotnes fokusējās uz auto dizainiem, kas neizmantos degvielu. Frankfurtes Motora Šovs parādija šo augošo trendu, piemēram tāds ražotājs, kā Honda strādā pie Urban EV koncepta, kā arī BMW apstirpina savus plānos darbam pie nākamā elektriskā mini koncepta.
"Tu vai nu piedalies digitālajās izmaiņās, vai arī tu zaudē".
Daži specifikas rādītāji, auto ir 1.4 metrus augsts, 4 durvu sporta auto ar pilnībā elektrisku piedziņu un sistēmas jaudu ar vairāk, nekā 600 hp (440 KW), kas spēj ieskrieties no 0 līdz 100km/st. zem 3.5 sekundēm.
'Ar 350 kW ātro lādēšanu, šī būs realitāte. Būs pietiekami 400 kilometriem ar 80% uzlādes daudzumu'.
Tas tiks uzlādēts divreiz ātrāk, nekā ātrās uzlādes sistēmās, kas pašlaik atrodas tirgū, kas aizņems tikai nieka 15 minūtes, lai uzlādētu bateriju līdz 80%.
Vienlaikus tas ir izstrādāts, lai aizpildītu plaisu starp Panameru un 911 ar cenu 80 000$.
Salonā atrodas iebūvēta skatiena izsekošanas tehnoloģija, kas spēj saprast kur vadītājs skatās un kādu pogu tas vēlas nospiest, kas "izlec" uz ekrāna un atliek vien nospiest ar parastu darbību.
Šī projekta viena no pozitīvajām daļām ir arī Vācijas darba meklētājiem radot jaunas 1,400 darbavietas Porsche Štutgartes auto bāzē (Porsche’s Stuttgart-Zuffenhausen base). Apmēram 700 miljoni ir iedalīti teritorijas investīcijās, jaunām iekārtām un ražotnes paplašināšanai, kā arī elektrisko dzinēju daļai. Projekts kopumā piesaista 900 darbiniekus, 300 apmaksātus darbiniekus, un 200 inženierus. Beigu beigās Porsche ir gatavi izdalīt 1.1 miljonu dolārus, lai Mission E kļūtu par realitāti jau 2019. gadā.
Ar 80% uzlādi nobrauks 400 Km un tad apstāsies....Vai būs tā, ka pēdējos teiksim 50 km Porsche vilksies maksimāli uz kādiem 80 km/h, jo bačas sāks nosēsties?