UZ CEĻA
Dinamika
Panamera pieejams ar kādu no diviem 4,8 litru V8 dzinējiem. Kā jau varētu gaidīt, neviens no tiem nav nekāds gliemezis. S un 4S modifikācijām ir 400 ZS dzinēja versija, kas tās padara nepiedienīgi ātras, tomēr šis ātrums, lai arī bezrūpīgs, tomēr nav ballistisks. Turbo modifikācijai ir biturbo agregāts, kas attīsta 500 ZS, nodrošinot brutālu paātrinājumu.
Gaitas īpašības
S un 4S ir klasiska piekare, taču vadītājs var regulēt tās uzvedību, izvēloties kādu no trīs režīmiem - Comfort, Sport vai Sport Plus. Arī Turbo modifikācijai ir tie paši režīmi, taču tai ir pneimopiekare – lai vai kādu režīmu jūs izvēlētos, Panamera gaita ir apbrīnojami vienmērīga uz jebkāda seguma. Pat metoties šosejas virāžās, vadāmība ir kā „īstam” Porsche.
PAR Panamera gaita un vadāmība ir pasakaina, tajā pietiek vietas četriem cilvēkiem, turklāt uzrāviens ir kā sikspārnim, kas raujas ārā no elles.
PRET Porsche modeļu klāstā šis ir viens no praktiskākajiem auto, taču citi konkurenti ātro sedanu saimē ir vēl praktiskāki. Cena ir diezgan augsta, arī uzturēšanas izmaksas nav no mazākajām. Viduskonsole ir pārāk izraibināta ar pogām un slēdžiem.
DZINEJA TIPI