Porsche pasaulei atklājis sava Gran Turismo modeļa Panamera jaudīgāko versiju Turbo S, kas izceļas ar apskaužamiem veiktspējas un dinamikas rādītājiem.
Panamera Turbo S ir automobilis ar 4,8 litru V8 biturbo motoru, kurš salīdzinājumā ar Panamera Turbo iekārtu attīsta par 50 ZS un 50 Nm vairāk, proti, 550 ZS un 750 Nm, turklāt overboost režīmā maksimālais griezes moments sasniedz 800 Nm.
Porsche Panamera arī Turbo S versijā4
30
0
Panamera Turbo S standarta aprīkojumā ir visas svarīgākās dinamikas kontroles sistēmas, tostarp Porsche Dynamic Chassis Control, kas kontrolē virsbūves sasvēršanos, Porsche Torque Vectoring Plus, kas apvienojumā ar elektroniski vadāmo diferenciāļa bloķētāju maina vilkmes sadalījumu starp aizmugurējiem riteņiem, Servotronic adaptīvo stūres iekārtu, Sport Chrono Package Turbo, kas regulē balstiekārtas un dzinēja parametrus atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma (Normal, Sport, Sport Plus), un arī sporta izplūdes sistēma auto veiktspējai atbilstoša akustiskā pavadījuma radīšanai
Tas ļauj sasniegt 307 km/h lielu maksimālo ātrumu, bet ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h prasa vien 3,8 sekundes. Tātad, par 0,5 sekundēm ātrāk, nekā Turbo, kam ir arī mazāks maksimālais ātrums – „nieka” 303 km/h.
Reklāma
No pārējiem Panamera modeļiem Turbo S atšķiras ar platāku aizmugurējo šķērsbāzi, kā arī sportiskāku ārējo izskatu, kas panākts ar jaunām sliekšņu uzlikām un izbīdāmu, regulējamu antispārnu.
Lai arī krietni jaudīgāks un ātrāks par Turbo modeli, Turbo S netērē vairāk degvielas - vidējais patēriņš kombinētā ciklā ir 11,5 litri uz 100 kilometriem, savukārt, ja automobilim uzstāda īpašās sadarbībā ar Michelin izstrādātās 19 collu vissezonas riepas ar pazeminātu rites pretestību, patēriņš ir 11,3 l/100 km.
Gaidāms, ka auto tiks prezentēts jau šonedēļ.
Panamera Turbo S piegādes Vācijā sāksies šā gada jūnijā un tas maksās 167'076 eiro.