1JZ/2JZ
Toyota's 2 JZ-GTE automaker ir iespējams jebkad dzinējs ir visuresoša.Ar 3.0 L motoru ir čuguna bloks ir praktiski neiznīcināmi, ļaujot tāstwin-turbocharged jaudas rādītāji ir ievērojami palielinājies ar mazonostiprināšanai nepieciešams. Ziemeļamerikas versijām paredz 320hp un 315 lb-ft torque-conservative, ja kādreiz tādi skaitļi, ņemot vērādzinēja iespējas. Vēlāk versijas, tostarp destroked, 2.5 L IJZ-GTEsingle-turbocharged un gūt labumu arī no Toyota ir patentētamainīga vārstu laikiestates: VVT-i.
SR20DET
Izmantotas gan FWD un RWD pieteikumus, Nissan ir 2.0 L SR20DET piedāva 86 mm kvadrātveida arhitektūru un vai nu T25 vai T28 turbokompresora, atkarībā no gada. Maināma sadales grafiks, 6 ātrumkārbu, un atsevišķas pārraides ir visi līdzekļi, kurus var atrastdažādās versijās ar jaudu 245 hp zīme tuvojas noslēguma atkārtojumiem.
RB26DETT
Nissan ir RB sērijas motoriem saistās vidus -1980 s, bet vēlakos-modeļ motorus, kas atbilst vairumam mijmaiņas darījumi. Paskaties uz R32,R33 un R34 par visvareno RB26DETT GT-R siluets.
LS
Numuru un variācijām par GM ir LS dzinējs var atstāt apjucis. Tur ir5.7 L LS1 variācijas, kas variē no 300 hp līdz 350 hp. Un tad vēl LS6 līdzīgas nobīdes; mazāk variācijas šeit, visspēcīgākā no kurām pasākumu pie 400 hp. Protams, tur ir arī LS2 LS4, un visādas citasatkārtojumiem no LS vārdu, bet tas ir 7.0 L LS7 LSX un ka jums rūp,kas sāktos ar 505 hp un 470 lb-ft momenta.
Lielāka daļa šo motoru tiek izmantoti Drifta vajadzībam bet daži labi arī lieto to Drag Race utt Parsvara šie visi motori parasiti nokļust JDM stila auto Engine Bayā.