local-stats-pixel

Patiesība par autoskolu MUSTANGS! Tev tas ir JĀIZLASA!10

 170  0

Gribēju pastāstīt par savu pieredzi, lai citiem nenāktos pieļaut tās pašas kļūdas.

Kādu laiciņu atpakaļ, nolēmu beidzot saņemties un iegūt vadītājas apliecību. Manu uzmanību piesaistīja autoskolas Mustangs reklāma facebookā. Autoskola piedāvaja tiešām fantastisku akciju, no kuras būtu grūti atteikties jebkuram - izmantojo kuponu, tika piedāvātas 10 braukšanas nodarbības dāvanā.

Par cik zināju, ka lielāko daļu no izmaksām sastāda tieši praktiskās nodarbības, nolēmu negaidīt un izmantot šo piedāvājumu. Iestājoties autoskolā, man bijā jāsamaksā par teorijas kursu, un vēl 4 praktiskajām braukšanas nodarbībām ( 10 davānā + 4 apmaksātās = 14 obligātās br. nod. ).

Sākumā biju izlēmusi tik galā ar teorijas daļu, par cik braukšana man nesagādā grūtības, jo tēvs tajā bija ieguldījis daudz laika, mācīja mani braukt brīvajā laikā, vienvārd sakot, pie "stūres" jau biju no 16 gadiem, tiklīdz varēju tik pie "baltajām tiesībām".

Pabeidzot teorijas kursu, saskāros ar nepatīkamu pārsteigu, Mustangs teorijas eksāmenā parādījās mistiski jautājumi, kuri nekad nebija redzēti, jo kā apzinīga studente, nopirku jauno ceļu satiksmes noteikumu bilžu grāmatu, un no šie tematiskajiem uzdevumiem autoskolas teorijas eksāmenā nebija ne miņas...

Bēdīgākais sākās, kad nolēmu pierakstīties pie instruktra. Saraksts, kuru iedeva autoskola, tiešām bija ļoti garš, sāku zvanīt visiem pēc kartas. Stādoties priekšā, izstāstīju savu situāciju, ka tēvs mani ir mācījis braukt no 16 gadu vecuma, un jau diezgan daudz esmu braukusi par Rīgas ielām, tai skaitā centru un pārdaugavu. Uz to, principā visi instruktori kā viens atbildēja, ka viņi mani nepierakstīšot, jo viņiem nav IZDEVĪGI APMĀCĪT MANI, par cik man ir pieredze.

Tad nu es nolēmu palikt mazliet viltīgāka, un neteikt, ka iepriekš esmu "sēdējusi" pie stūres. Pieteicos pie instruktora, ar prieku gaidīju pirmo braukšanu - un tad mani PRIEKI BEIDZĀS.

Pirmajā nodarbībā, instruktors mani vispār nepielaida pie stūres, stāstot 90min teoriju, un teoritizējot dažādas situācijas. Pacietīga būdama, nolēmu sagaidīt otru nodarbību. Nodomāju, ka tā ir pieņemts visiem instruktoriem, ka pirmajā nodarbībā ir jāstāsta teorijas nianses par kurām klausījos 55 akadēmiskās nodarības autoskolā pie piesniedzējas.

Aizejot uz otru nodarbību, sajutos vēl bedīgāk, jo pirmās divdesmit minūtes instruktors atkal sāka stāstīt teoriju. Kad neizturēju, un viņam pateicu, ka esmu atnākusi mācīties braukt un teoriju jau klausījos skolā ( un esmu nokārtojusi CSDD teorijas eksāmenu, līdz ar to teoriju esmu apguvusi ), viņš nopukstēja, un beidzot palaida mani pie stūres.

Kad sāku braukt, ātri "piešavos" pie automašīnas, bet nesaktoties uz to, man visu nodarbību lika riņķot pa apli kādā pamestā ieliņā. Nodomāju, ka varbūt tā ir pieņemts un centos apļošanu darīt maksimāli labi, cerībā, ka tomēr trešajā nodarībā tikšu uz ceļa.

Pienāca trešā braukšana, kurā ar lielu nepacietību gaidīju, ko tad man liks darīt. Pirmo pusstundu instruktors atkal man sāka stāstīt teoriju, kad es neizturēju, un vēlreiz viņam atkārtoju, ka esmu jau nolikusi CSDD teorijas eksāmenu, un es tā kā vēlētos mācīties praktisko daļu - viņš atkal nopukstēja, un pielaida mani pie stūres. Atlikušās 60 minūtes, atkal vienkārši riņķoju pa to pašu apli.

Ceturtā nodarbība, biju jau mazliet izmisusi, jo ar tēvu ikdienā braucu pa Krasta ielu, centru utt., bet instruktors māca braukt pa apli, izšķiežot manu laiku. Tā nu visas 90 minūtes apļoju, un ar katru minūti paliku arvien izmisušāka, jo sapratu, ka tādos tempos, pie CSDD braukšanas eksāmena tikšu apmēram pēc gada.

Piektā nodarbība. Pirms nodarbības nolēmu instruktoram pateikt, ka no 16 gadiem jau braucu ar tēvu, un elementāras lietas, kā piemēram, uzsākšana, apstāšanās, apgriešanās man nesagādā problēmas un es vēlētos sākt braukt pa ielu nevis riņķot pa apli. Uz to instruktors atbildēja, ka viņam ir sava izstrādāta programma un viņš labāk zina, ko es varu un ko nevaru. Lieki piebilst, ka visu nodarbību riņķoju pa apli ( GOOGLĒ noskaidroju, ka tā ir Mālu iela ), jo nolēmu parādīt tēvam, kas man ir jādara prakstiskajās nodarbībās.

Sestā nodarbība. Biju mazliet izmisusi, negribējās iet uz nodarbību, jo sapratu, kas mani sagaida. Instruktors atkal mani aizveda līdz Mālu ielai. Brīnumi nenotika, atkal sāku apļot, riņķojot domāju kā tā var būt, ka šī ir mana sestā nodarbība ( pēc šīs būšu nobraukusi jau 12 akadēmiskās stundas, un līdz obligātajam skaitam, atlikusi tikai viena reize ), bet neko jaunu vispār neesmu iemācījusies.

Septītā nodarbība. Biju noskaņota kaujinieciski, pateikt instruktoram, ko domāju par "apļošanu" un ka tas nav normāli, ka viss ko viņš man māca ir riņķot pa Mālu ielu, kur nav nekādas satiksmes un izaugšanas iespējas.

Te nu es saskāros ar realitēti! Kad biju izvedusi instruktoru no pacietības, viņš man sāka stāstīt to, ka es varu necerēt tuvākajā laikā doties uz CSDD braukšanas eksāmenu, jo man būs jābrauc vismaz 40 nodarbības, un ka par tām 10 ( kuras saņēmu dāvanā ) autoskolai ir jāatpelna pazaudētā nauda, līdz ar to minimums cik cilvēks nobrauks, ir 40 reizes, nesaktoties uz iepriekšējām iemaņām. Tajā brīdī es nodomāju, cik žēl, ka nebiju ieslēgusi diktafonu, un to visu neierakstīju. Pēc šīs instruktora atklāsmes, es izkāpu no mašīnas ( tajā pašā Mālu ielā, kurā riņķoju ), pārskaitusies un ar asarām acīs aizgāju uz sabiedrisko un aizbraucu mājās.

Mīļie cilvēki, lūdzu atverat savas acis, neiekrītat šajā autoskolas Mustangs riebīgajā mārketinga trikā, tās 10 nodarbības, kuras tiek solītas dāvānā, nav tā vērtas, lai katru brauksanas nodarbību Jums 30 minūtes stāstītu teoriju, kuru Jūs jau sen zinat, un mūžīgi riņķotu par apli ( jo uz ceļa es tā arī netiku ).

Lūdzu ŠĒROJIET šo rakstu, pastāstiet par to saviem draugiem, radiem un paziņām, lai Jūs nekļūdītos kā to izdarīju es.

Ja tomēr šaubaties par to, ko pastāstīju, izlasiet šīs sūdzības :

Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 10

0/2000

Esmu arī noslēgusi līgumu ar šo tik ''šausmīgo'' iestādi Mustangs, taču jau trešajā reizē tiku ielaista satiksmē. No Mazā Dzintariņa jeb jau pieminētās Mālu ielas līdz pat Zinātņu akadēmijai, kur sākas manas braukšanas. Tajā pašā nodarbībā arī braukāju pa Zepu un nedaudz ap akadēmiju. Jā, arī man bija šī dāvanu karte! emotion Un pirmajā braukšanas nodarbībā pirmo reizi piesēdos pie stūres mašīnai ar manuālo kārbu. Un arī CSDD teorijas eksāmenu neesmu nokārtojusi.

Iespējams, tā ir instruktora vaina, taču arī manas paziņas (arī ar dāvanu kartēm un nenokārtotiem teorijas eksāmeniem), kurām ir citi instruktori jau otrajā vai trešajā nodarbībā tika ielaistas satiksmē. emotion

 5  0 atbildēt

Par teorijas jautājumiem ok, tev jāzin noteikumi, nevis atbildes.

Labāk izvēlēties normālu autoskolu, kurai normāls reitings un neplēš naudu no jaunajiem. Piemēram Credo. 

 4  0 atbildēt

Žēl, ka šādi Tev sanācis. Ja laiks Tev atļauj, ej uz nodarbībām citā pilsētā. Braukšanas eksāmenu Rīgā neiesaku likt, liela varbūtība, ka to nenokārtosi pirmajās 3 reizēs, jo Tu jau zini, ka šeit ir pilns ar nenormāliem braucējiem (turklāt vēl Rīgas Satiksmes busi un mikriņi) un gājējiem, kas lec uz ceļa. Mazpilsētā satiksme ir mazāka, nav trako autobusu vadītāju, un, ja iemaņas esi jau guvusi kopš 16 gadiem, problēmu nokārtot ar pirmo reizi nebūs emotion

 3  0 atbildēt

Uz katru "Bezmaksas" piedavājumu bōnusā nāks trīs maksas pakalpojumi  emotion 

 3  0 atbildēt

Man šķiet, ka tas ir atkarīgs no konkrētā instruktora.. es ar mācījos Mustangs un arī bija akcija par 10braukšanas stundām.. Mācījos braukt no gandrīz 0 un braukšanas pabeidzu pēc 12.reizes.

 2  0 atbildēt

Par Mustangu labu var rakstiit tikai darbinieki - SEO paarstaavji emotion Taa kaa neiezdevies prikols tizlenji.

 2  0 atbildēt

Nu, bet tā tak ir Rīga emotion  Tiesības kārtojiet ārpus Rīgas, tad problēmu nebūs.

 1  0 atbildēt
Es pats mācījos pie presto. Bij tā, ka puse braukšanas stundu nauda jaiemaksā iepriekš presto kontā, otru pusi pie instruktoa. Nobraucu maksājot pie instruktora(bez čekiem), pienāca tā reize, kad jābtauc tās par kurām skolā maksāju, a šis uzreiz "nē, es neesmu viņu darbinieks, es tikai piesaistīts instruktors pa blatam", bet nu viņa seja rotā skolas instruktoru lapu. Tad vel smuki pateica, ka rīgā minimālais stundu skaits, lai pielaistu pie eksāmena ir 60 un ja gribu tiesības, tad lai maksā par pilnu programmu. Tiešām? Pasūtīju 3mājas tālāk, devos pie vadības, tie mīkstinās visu laiku, nekas. Gatavoju doķus prieks PTAC un jau noskatīju citu skolu, citā pilsētā un visu izošņāju kas un kā tur notiek. Tas ir skumīgi, kas notiek šajā nozarē, tāpat kā takšu shēmas. Aizliegtais paņēmiens sataisītu tādu sižetu, ka mati stāv kājās.
 0  0 atbildēt

...nu kurš tad nemīl naudu un nemēģinās to nopelnīt jebkuriem paņēmieniem...

 0  0 atbildēt

Paldies par info, kā reiz meklēju autoskolu un došos uz Mustangu emotion Izmēģināšu cik ļoti mani mēģinās piečakarēt emotion

 0  2 atbildēt