1995 gadā pavasarī bija aplūkojams Auto izstādē Skonto hallē.
Tāds nu bija projektiņa finišs. Ar šo Fordiņu tika nobraukti daudzi ralliji.
1995 gadā pavasarī bija aplūkojams Auto izstādē Skonto hallē.
Tāds nu bija projektiņa finišs. Ar šo Fordiņu tika nobraukti daudzi ralliji.
Tās komandas sastāvā bija mans tēvs, mājās ir vesels rallija albums ar šo mašīnu un rallija gaitu :)
Skaisti! Izlasot raksīto daudzkam varu piekrist ja pats esmu piedalījies netieši bet redzējis ka tiek būvēti rallija automašīnas(vienigais kad es tiku pie rallija automašinas tas bija kadi gadi 4 atpakaļ kad vajadzēja pa 24h aplīmēt ar līmplēvi vienu EVO jo nakošajā dienā viņam vajadzēja būt jau uz starta līnijas un kvalitatīvai krāsošanais laika nebija) Ka tiek metināts drošības karkas un kā tas viss tiek salasīts kopā! UN pats parodoksālākais ir tas ka parasti tikko uzbuvētās rallija mašinās pirmajos rallijos tiek sadauzitas! es pat nezinu kas tas ir uzguns kristības vai kkas cits vienkārši tā tas ir! Bet koša mūsdienās ir relikvija gribētos pašam ar tādu izbraukt!
Jā, jau pirms tik daudz gadiem Aleksandrs bija savas jomas lietpratējs, nav vārdu, tā turpināt vecais!
Šķiet, ka ar šo esīti vēlāk pabrauca arī Eikerta / Bīriņa ekipāža un novākoja to ziemas rallijā pie Tukuma. Ja vien nebija vēl, kāds tāds pats auto.
Cik forši,man vecāki ir stāstījuši par to, kā tētis ar draugiem piedalījās rallijos ar savām pārtaisītajām mašīnām, kā šie ar mašīnām kaut kādu gigantisku bumbu rallijā trenkājuši, pēc idejas- futbols.. :D Pilnīgi žēl, ka vairāk to laiku nav, jo pēc stāstītā liekas, ka tie bijuši varen' forši. (:
Jauks laiks, deviņdesmitie- ar kaut kādu galīgu minimumu tika paveikti visādi brīnumi.
Es tikai nesaprotu, kuri 7 idioti var ielikt miinusus par sho rakstu