Uzreiz jāpiebilst, ka «Parajet Skycar» nevajadzētu sajaukt ar Pola Mollera izstrādāto auto «Skycar», kas jau gadu desmitiem nespēj atrauties no zemes. Atšķirībā no citiem entuziastiem, «Parajet» izmanto jau praksē pārbaudītu lidošanas metodi – izpletņa veida salokāmu spārnu, bet atrodoties gaisā auto uz priekšu dzen aizmugurē novietots propellers. Pēc izstrādātāju vārdiem «Parajet Skycar» gaisā var sasniegt 110 km/h lielu ātrumu, un 4570m lielu maksimālo lidojuma augstumu. Tomēr normālais lidojuma augstums šim «auto» ir 610 – 910 m. Kustības autonomija lidojumā ir ap 300km. Savukārt, lai «auto» paceltos gaisā, tam ir nepieciešama vien 200 metrus gara taisne, lai ieskrietos līdz 60 km/h.
Arī uz zemes «Parajet Skycar» ir gandrīz pilnvērtīgs transporta līdzeklis, kā izstrādātāji saka: «On-road, off-road un in-air». Tam ir visu četru riteņu neatkarīgā piekare un aizmugurējo riteņu piedziņa. Turklāt sprintu līdz 100 km/h auto veic 4.5 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums uz zemes ir 180 km/h. Ar vienu bākas uzpildi auto spēj nobraukt apmēram 400 km. Tomēr «gandrīz» šajā gadījumā attiecas uz automašīnas virsbūvi – tai nav durvju. Patiesībā, šis auto atgādina bagiju un tam nav gandrīz nekādas aizsardzības pret sliktiem laika apstākļiem, kas padara neiespējamu šī auto izmantošanu ikdienā.
Tomēr projekta autori to neuzskata par trūkumu, jo «Parajet Skycar» neesot paredzēts kā ikdienas lietošanas transports, bet gan kā izklaides līdzeklis. Turklāt lidošana ar to sliktos laika apstākļos – lietū vai spēcīgā vējā varētu būt bīstama.
Runājot par pašu ceļojumu – lielāko daļu maršruta «Parajet Skycar» veikšot kā normāls auto, pa koplietošanas ceļiem. Tomēr tā lidotspēja tikšot izmantota tādās vietās, kas normāliem auto nav šķērsojamas. Piemēram pāri Gibraltāra šaurumam un Sahāras tuksneša kāpu pārvarēšanai.
Ņemot vērā ambiciozo ceļojuma plānu, šķiet, ka «auto» autori ir pilnībā pārliecināti par tā lidotspēju. Turklāt viņi norāda, ka esošais auto ar cauruļu karkasu esot tikai pirmās paaudzes prototips. Bet jau šobrīd tiekot strādāts pie otrās paaudzes, civilizētāka auto, kas varētu nonākt ražošanā jau 2010. gadā.