runājot par javām un ižiem, nu jā ja tev bija javīte tad biji pirmais puika pagalmā. pirmkārt, tāds pusārzemju ražojums. skaista, klusa, dinamiska, uz piķa cēlās ratā un skrēja ar, tīri tā neko pie 140 km/h. bet kaprīzāka par ižu , gan aizdedze, gan karbis čakarējās, bet uz gruntenes jau iža bija konkurēt spējīgāks, jo ir smagāks, līdz ar to stabilāks
pats vairāk esmu ižu eksperts, tieši planētu.
savā laikā pašam bija projekts. 4tās planētas rāmī ielikts pirmās planētas kārbas bloks( nu tas, kam labajā pusē arī ar roku ātrumi pārslēdzās),ar novirpotu kloķeni un parasto vecās minskas kontaktu aizdedzi. bonusā ar savīlētu ceturtās planētas cilindru un galvu ar divām svecēm , jikov karburatoru, plus vēl aizmugurē tika uzstelēts mazāks zobrats( dabūts no kaut kāda kombaina), lai ātrums lielāks, jo pirmajai planētais ir samērā īsa kārba. un planeta turēja līdzi javai vēsā mierā
gāja afigec, 638 jawu kabināja laukā, kā nemetās, tikai tas ka pusgadā reizi bija jāmaina gredzeni, kloķenes gultņi un sajūga diski, tie to slodzi neturēja
labi saregulēta jawa ar pirmajiem diviem cēla tā pat, bet trešajā jau čau, jawītei bija jārij putekļi, tikai uz piķa ar ceturto ganģi aizbēgt bija grūti, jo vairāk diez ko par 140 neskrēja, bet tas ir daudz, ja standartā ātrums ir kādi 110 - 120 km/h. bišku padarbojoties ieguvums ir tīri tā neko,
ā un vēl, nezinātājiem, planētām ir viencilindra 346ccm motors,