GAZ 704. Kravnesība 500kg.
Moskvič 2733 1590kg.,105km/h,8,5l/100km. Moskvič 2734 1625kg.,115km/h,9,2l/100km.
GAZ 704. Kravnesība 500kg.
Moskvič 2733 1590kg.,105km/h,8,5l/100km. Moskvič 2734 1625kg.,115km/h,9,2l/100km.
IŽ 2715 1590kg.,115km/h,9,2l/100km
IŽ 27151. Viss tas pats,kas iepriekšējam,tikai degvielu rij vairāk 9,8l/100km
ERAZ 762A 2600kg.,100km/h,pie 50km/h tērē 10l/100km
LUAZ-969 ir pat iegajusi padomju autobuves vesturee... ka pirma priekshejas piedzinjas automashina PSRS. Un tas notika nejaushi. Bija domats pilnpiedzinjas dampis ar Zaporozeca dzineju,tads letais dzipa variants.Domats jau bija ,un ka parasti tam bija japaradas uz kautkadu tur gadadienu( ka parasti psrs-a).Bet visadu iemeslu delj ta bushana aizkavejas,ja nemaldos,kads zavods nepaspeja savlaicigi piegadat kardanus lai padotu griezes momentu uz pakalejiem ritenjiem( motors ta priekshpuse).... Bet atcelt pasakumu nevar ,jo sasolits bija jau sen.Tad nu klusitem palaida pirmos LUAZUS tikai ar priekshejiem velkoshiem ritenjiem... Velak turpinaja razhoshanu jau ar pilnpiedzinju un daudzi ta ari neuzzinaja ,ka krieviem jau talaja kuratur gada bija autinsh ar priekshejo piedzinju.
Gribētu redzēt to žīdu tanku, Ņivu un Uaziku, kurš uzrādīja tādu patēriņu dzīvē
Vienīgais ar ko tie lūžņi var izcelties ir caurgājamība bezceļos! Bet tas ar tikai tādēļ ka PSRS ceļi bieži vien vienkārši nebija!
Lai gan man jaunie Bobiki patīk sava robostuma un vienkāršības dēļ, Krievi tik un tā nejēdz būvēt civiloās mašīnas. Pat jaunajām Ladām vienīgās ejošās versijas ir ar Reno motoriem!
Manuprāt ja tiem krievu hlamiem būtu nosaukumi skanīgāki, skaistāki, tad arī pieprasījums un cieņa pret tiem būtu attiecīga. A to VAZ GAZ LAZ, pēc masu iznīcināsānas ieroča izklausās, a ne pēc auto!
pie katra varēji norādīt arī motora darba tilpumu un maksimālo jaudu un kad sākti ražot, jo daļa no tiem jau septiņdesmitajos ripoja.
Ja godīgi! Padomju atomobīļiem nebija ne vainas. Zēl protams ka žigulis tik daudz benzīnu rij, un Ņiva dažreiz braucot apstājās nezin kāpēc!