Šis raksts atšķirās no saviem priekšgājējiem šajā rakstu sērijā. Aplūkosim ko tad mums piedāvā sadaļa Tūningotas automašīnas. Vai tas ir kvalitatīvs tūnings vai tomēr šķūnings?
Komentējam, komentējam - kurš tūnings, kurš šķūnings.
Šis raksts atšķirās no saviem priekšgājējiem šajā rakstu sērijā. Aplūkosim ko tad mums piedāvā sadaļa Tūningotas automašīnas. Vai tas ir kvalitatīvs tūnings vai tomēr šķūnings?
Komentējam, komentējam - kurš tūnings, kurš šķūnings.
Tātad sāksim ar pamatinformāciju..
Alfa Romeo 156
2,5l benzīns, manuālā kārba.
1998. gada, 2 100Ls
Tātad kādi uzlabojumi ir veikti?
Krāsa Lime un melnā karbona(man gan ož pēc līmplēves) uz kapota, jumta, spoguļiem un bagāžnieka ; arī diski ir tīri labi piemeklēti ; pīpmaņiem noteikti patiks pīpētāju maliņas virs priekšējiem logiem ; no radiatora restes noņemta Alfa Romeo zīme ; Jauna optika priekšā un aizmugurē ; spoileris uz bāgāžnieka ; un, protams, milzīgs uzraksts aizmugurējā logā pārdod un tālruņa numurs, patiesībā tas ir lai pievilinātu meitenes. Vai sanāk vai nesanāk.. par to vēl strīdās.
Nu par vizuālo daudzmaz skaidrs, piekritīsiet, ka auto neizskatās briesmīgi.
Par motoriņu. 2,5 litru tilpums, attīsta 187Zs
Kārtībā tā ir savesta arī tehniskā ziņā -veikta apokope(eļļas maiņa, sveču maiņa, gaisa filtrs, siksnas u.t.t.) ; veikta pretkorozijas apstrāde ; mainīts gaisa masas mērītājs ; sajūgs ticis pie 2 jauniem cilindriem.
Oriģinālais MOMO ādas salons.
Ja gadījumā kādu meiteni tomēr ir dabūjis mašīnā, tad laikam palikušos pleķus labojis ar salona ķīmisko tīrīšanu.
Mūzika - Pioneer un FLI 1000w subvūferis.
Mans kopvērtējums būtu 7/10 un liekam sadaļā TŪNINGS.
Nu tad par pamatiem..
Mazda F323 Turbo
1,5l benzīns, manuālā kārba, 130 Zs
1997. gada, 1 900Ls
Uhh.. ķersimies pie modifikācijām: Audio - Kenwood, skaļruņi no JBL Grand Touring sērijas, Kenwood 30cm subvūferis, Pioneer 300w pastiprinātājs.
Eksterjers - pārtaisīts priekšējais bamperis ar miglas lukturiem no golfa un detaļām no Porche, priekšā melnā optika, aizmugurē hromētais vārnu variants, karbona izskata spoileris, lietie diski un, protams, kā jau visiem spicajiem "uzacis".
Dzinējs - turbochip kolektors un gaisa trubas.
Interjers - pārlieku liela Issota stūre, arī robu pārslēdzēja kloķim rokturis no Issota, pedāļu uzlikas Issota, paklāji no Issota, drošības jostu uzlikas.
Mans vērtējums - 6/10 un vairāk tomēr TŪNINGS. Taču es laikam labāk ar Cayenne bez priekšas.
Ford Focus
1,8l benzīns, manuālā kārba.
2000. gada, 2 550Ls
Eksterjers - pilns WRC body kit , Xenon 10 000k gaimekļi - tādiem ceļā negribētos gadīties- Focus ST 17" diski.
No citiem uzlabojumiem laikam jāpiemin sporta izplūde, kas arī ir viss.
Interjers - Audio oriģināls, sporta stūre un sēdekļi.
Mans vērtējums - 6/10 un tas ir TŪNINGS, bet man tomēr nepatīk tas milzīgais spoileris, lai arī WRC, tomēr velk uz sķūningu.
Nun ja zolīdi uztaisīts, kā tā honda, tad nav gluži šķūnis, bet nu man arī nesaista šis stils, tāpēc lielāko daļu tūnēto auto sanak saukt par šķūningotiem auto...
PAR CADDY TEV trekns - tas 2.8 vien jau ir zajibis!!! Vinjsh vsp te ir vissmukaakais...
un taa mazda jau veselu muuzhiibu staav ieksh ss.lv :D
un hondu iisti nevar par shkjuuni saukt tiiri deelj taa darba kas tur ielikts, skats protams nekaads...
P.S Caddy spogulji ir kkaadi aftermarket!
Caddy ir pat loti labs. Spoguli ir orginalie. 2.8 bulku vakim nekad nav nacis. tas ir nopietns projekts.
http://blog.carid.com/wp-content/uploads/2011/07/Funny-Wood-Spoiler.jpg
tas tiešām ir šķunings
http://blog.carid.com/wp-content/uploads/2011/07/Ridiculous-Tuning.jpg
nu pa to hondas džipu varu apgalvot ka dzīvē izkatās labāk u tas nemaz nav ščūnings.