local-stats-pixel

Nissan Skyline GT-R vēsture19

141 5

Mans pirmais raksts, tādēļ lūdzu esat iecietīgi.

Mani ļoti saista autiņi, un Skyline ir mans mīļākais no visiem, arī ieskaitot visus superkārus. Šo auto ļoti ir iecienījuši tūneri visās pasaules malās. Savu slavu Skyline GT-R ieguva trešajā paaudzē (r32), kad tajā tika ievietots RB26 DETT sešcilindru dzinējs, bet par to sīkāk vēlāk.

Visās piecās paaudzēs netika saražoti daudz tādu, un tagad atrast labu Skyline vienalga kurā paaudzē, kas būtu tūneru neskarts ir ļoti grūti, eiropā it īpaši.

Skyline GT-R versijas atšķirības zīme vienmēr ir bijusi sarkanā GT-R zīme. Taču firmas zīme un iemesls, kādēļ tūneru sabiedrībā auto tiek tik ļoti respektēts ir dzinējs. Auto pārbūvētāji spēj iegūt vairāk kā 1000zs no šī 2.6l dzinēja, kas ir apbrīnojams rādītājs.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
141 5 19 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 19

0/2000

5.paaudzes skyline ir vis labākais

2 0 atbildēt

Labs raksts..bet gribu atgādināt.. ka esi nedaudz pastulbs..un neloģisks.. !! Kapēc tu paša teksta beigās beidzamajā teikuma ielies vardus "Ja neinteresē auto, tad nelasi un neliec mīnusu" ........ ???? Ka tu domā..cilveks ir izlasījis rakstu un tu viņam pasaki -ja nepatīk nelasi ??? Mudazvons :DDDD

1 0 atbildēt

r34 viena no superīgākajām mašīnām pasaulē. btw C110 atgādina mazliet 1967. gada shelby gt500

0 0 atbildēt

vecīt, trekns, taukains pluss visiem taviem rakstiem !!!

man jau vecie, mazliet kantainās formas vāģi patīk visvairāk !

0 0 atbildēt

i don't see R31 =/

0 0 atbildēt

emotion 

0 0 atbildēt

nemaz nav tik grūti atrast normālu skyline eiropā vajag tikai pameklēt. tajā pašā pistonheads.com ir dudz un smuki + vel nemaz nav tik dārgi!

kapēc neuzrakstiji ka RB nozīmē race breed (sacīkšu šķirne)

un rb26dett jauda bija noteikta 280 zs jo tur bija sakars ar green peace bet reāli no rūpnicas nāca jau pāri par 300zs un nedaudz koriģējot spiedienu jau varēja iegūt 400+ zs

un tās turbīnas arī strādā bez turbo bedres (turbo lag) gluži tā pat kā suprai!

leģendārs autiņš japoškām jau daudz labu motoru netikai nissan bet arī mazdai hondai toyotai

0 0 atbildēt

+ par to ka aprakstiji siki un skaidri manas milakas masinas vesturi :)

0 0 atbildēt

jā labs raksts, bet mīnuss par to, ka pirmais emotion

0 0 atbildēt

emotion emotion emotion emotion

0 0 atbildēt

understeer nozīmē to ka tā mašīna ir bijusi nestabila un grūti vadāma.. 

patika raksts un ļoti nepatīk tas ko viņi ir izdarījuši ar dizainu, izskatās, ka priekša paņemta no 350Z .. 5 paaudze daudz smukāka! +

0 0 atbildēt

mani tikko paņēma 2. paaudze. izskatas, kā amerikāņu muskuļi

0 0 atbildēt

m,an liekas ka pirmais daudz smukāks kā pēdējais

0 0 atbildēt

Mjām. Zinu kas ir understeer, bet tikai nezināju kā to īsti nofurmulēt Latviski. Nu karoč tas ir tad kad pagriez stūri, bet deguns vienalga iet uz grāvi. :D

0 0 atbildēt

Understeer rodas ejot līkumā un pie noteikta ātruma zaudējot vadāmību, t.i sākot slīdēt ārā...

0 0 atbildēt

viens no mīļākajiem autiņiem ! :)

0 0 atbildēt

bet žēl ka viņus ražo tikai ar stūri kreisajā pusē...

0 0 atbildēt