Ideja sena, un acīmredzot arī nerealizēta, bet fakts paliek, ka tā ir ļoti interesanta. Tātad 2005. gadā kāda Japāņu tūninga firma izdomāja izveidot auto, ar kuru varētu skrieties tikai Mclaren F1, kas tajā laikā bija vis ātrākā automašīna pasaulē. Tad nu viņi paņēma Skyline GT-R R34, izņēma RB26 dzinēju ārā no turienes, jo tas acīmredzot nebija pietiekoši labs, ielika iekšā 6.7l V12 dzinēju no Mercedes, kārtīgi to uztjūnēja, un piesprauda klāt 4 turbīnas. Rezultāts - 1000zs, un vairāk 1000nm griezes. Daži rādītāji:
6-pakāpju sekvenciālā pārnesumkārba; svars nomests līdz 1000kg, kas dod jaudas/svara attiecību 1000zs/t, kas ir par kādiem 400zs vairāk kā Bugatti Veyron; pilnpiedziņa pārņemta no standarta Skyline, tikai pārveidota, lai izturētu monstrozo jaudu; jauna piekare, gigantiskas keramiskās bremzes, uzltraviegli magnija diski, kā arī ļoti platas riepas, un aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma.
No nulles līdz simtam ieskrienas tieši 3 sekundēs, kas ir lielā mērā tikai dēļ jaudas. Bet es saku, ka tas ir nevis pārāk ātri, bet gan pārāk lēni priekš tādas jaudas. Pieņemu, ka jebkurā garākā distancē, tas iespējams pat noskrietu Veyronu. Maksimālais ātrums ir ap 360km/h, bet precīzi nekad nav tas testēts. Ceturtdaļūdzi pieveic 9 sekundēs. Salīdzinājumam Veyrons to pašu izdara 10.2s... Ja gribi vēl gūt zinības par vāģiem, ieskaties profilā. :) Atvainojos, bet vairāk bilžu vienkārši atrast nevarēja.