šogad nissan gt-r ieguvis citas forams priekšējo buferi ar gaisa ieplūdes rīkli un lielāku pakaļējo difuzoru, priekšējo buferī iebūvēti horizontāli papildlukturi. Kompānija apgalvo, ka līdz ar jaunajām aerodinamiskajām detālām palielināts piespiedējspēks un samazināta gaisa pretestība. Tam arī izmainīti piekares regulējumi un padarīta stingrāka virsbūve.Divturbīnu motoram uzstādīts jauns vadības bloks, kā arī pieplūdes kanāli ar lielāku diametru. Jauda pieaugusi līdz 530zs pie 6400apgr./min, bet maksimālo griezes momentu 612 Nm dzinējs sasniedz 3200-6000 apgr./min. Japānas tirgums paredzētas arī īpaši sportiska versija Spec V ar 632 Nm griezes momentu.
sākumā parādīšu GT-R versiju un jauno GT-R 2011 Facelift