Nissan 370Z Roadster” tiks komplektēts ar jau no kupejas pazīstamo dzinēju – 3,7-litru atmosfērisko sešcilindru benzīna motoru, kas attīsta 330 zirgspēku jaudu. Dzinējs tiks sajūgts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kurai ir “Synchro Rev Control” funkcija, kas nodrošina automātisku starpgāzi pārslēdzoties zemāk. Par papildus samaksu pieejama septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Automobiļa dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti.
Tāpat šajā Ņujorkas autoizstādē “Nissan” prezentēja “370Z” modeļa versiju ar tūninga pakotni, ko izstrādājis ražotājam pietuvinātais ateljē “Nismo”. Atšķirībā no standarta versijas, tā ieguvusi agresīvāka veidola virsbūves aerodinamisko komplektu, oriģināla dizaina 19 collu riteņu diskus, kā arī dzinēja jaudas palielinājumu līdz 350 ZS, kas panākts, pārprogrammējot motora elektronisko vadības bloku. “Nismo” modifikācija būs pieejama tikai komplektācijā ar mehānisko pārnesumkārbu, kurai samazinātas pārnesumu attiecības, nodrošinot labāku dinamiku.
Tirdzniecībā Ziemeļamerikā “Nissan 370Z Roadster” nonāks jau šāgada vasarā, Eiropā tas gaidāms nedaudz vēlāk.