Jāsaka, ka modifikācijas ir visai vērienīgas. Būdams aprīkots ar īpaši šim auto izstrādātu mehānisko kompresoru, sporta gaisa filtru un jaunu izplūdes sistēmu, kā arī modificētu aizdedzes vadības sistēmu, R8 uzstādītais 4,2 litru V8 motors standarta 420 zirgspēku vietā pie 7400 apgr./min. attīsta 580 zirgspēkus. Tas pat ir par 55 zirgspēkiem vairāk nekā salīdzinoši nesen prezentētajam R8 ar 5,2 litru V10 motoru. PPI RAZOR GTR maksimālais griezes moments pie 6200 apgr./min. ir 600 Nm.
Izmantojot antispārnus priekšā un aizmugurē, PPI RAZOR GTR ir būtiski modificētas aerodinamiskās īpašības, kas palielina piespiedošo spēku. Taču, tā kā svars ir par veseliem 250 kilogramiem mazāks nekā standarta modelim (sērijveidā tie ir 1560 kilogrami), maksimālais ātrums ir krietni lielāks nekā standarta modelim - 332 kilometri stundā. Paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 3,7 sekundes. Sērijveida R8 ar 4,2 litru motoru attiecīgie skaitļi ir 301 un 4,6.
PPI Automotive Design GmbH norāda, ka tik būtisks svara samazinājums panākts, lielāko daļu virsbūves detaļu, kas sākotnēji izgatavotas no alumīnija, aizstājot ar F1 un kosmosa izpētē pārbaudīto oglekļa šķiedru. Tā, starp citu, izmantota arī riteņu izgatavošanā. Rezultātā priekšējie 19 collu diski (paredzētas 255/35 riepas) sver tikai 8,8 kilogramus, savukārt aizmugurējie 20 collu diski (325/25) - 10 kilogramus.