Sveiki!
Kā jau katru nedēļas nogali, arī šoreiz piedāvājam Jums iepazīties un apskatīt vēl dažus neparastus slavenu zīmolu automobiļus! Ceram, ka patiks.
Sveiki!
Kā jau katru nedēļas nogali, arī šoreiz piedāvājam Jums iepazīties un apskatīt vēl dažus neparastus slavenu zīmolu automobiļus! Ceram, ka patiks.
Renault R8 Sport Coupe (1964)
Pirmā kompānijas Renault sadarbība ar virsbūves ateljē Ghia - sporta kupejas izstrāde uz standarta Renault R8 automobiļa bāzes. Auto ir sava veida atsauce uz Bugatti automašīnu pirmskara dizainu.
Renault Gabbiano (1983)
Šis ir astoņdesmito gadu vidū Italdesign studijas radītais automobilis. Automašīnai ir “kaijas spārnu” tipa durvis, bet izceļas tās starp līdzīgām konstrukcijām ar to (durvju) lielumu. Renault Gabbiano tika uzskatīts par vienīgo šāda veida automobili – savdabīgās durvis ļauj gan priekšējiem, gan aizmugurējiem pasažieriem iekāpt automobilī vienlaicīgi. Dažus gadus vēlāk vairāki modeļa Gabbiano risinājumi un tehniskie parametri tika izmantoti izstrādājot Renault 21 sērijveida modeli.
Citroën C-10 (1956)
Šo automobili neuzdrošinājās sākt ražot sērijā pat Citroën. 1955.-1956. gados, jauna dizaina meklējumos, kas varētu aizstāt jau klasisko Citroën 2CV modeli, tika uzbūvēti desmit dažādi C sērijas koncepti. "C-10" bija pēdējais no šīs sērijas - tas faktiski kļuva par hibrīdu starp 2 CV un DS modeli. Galvenā modeļa C-10 iezīme bija ļoti viegla virsbūves masa, kas bija tikai 356 kg. Tas ir arī vienīgais šīs sērijas prototips, kas ir izdzīvojis līdz mūsdienām.
Citroën Kar-a-Sutra (1972)
Konceptauto, kas konstruēts uz Citroën SM šasijas, kuru izstrādājis itāļu dizaineris Mario Bellini kopā ar mēbeļu uzņēmumu Cassina. Bellini gāja laikam pa priekšu, un jau tad faktiski noteica gandrīz visu mūsdienu minivenu standartus, kā arī ietekmēja uzņēmuma Citroën turpmākos dizaina risinājumus, kas parādījās 1980. gados.