Sveiki! Atklāt klāt brīvdienas ar jaunu rakstu!
Lai labi lasās!
Sveiki! Atklāt klāt brīvdienas ar jaunu rakstu!
Lai labi lasās!
Mercedes-Benz F100 (1991)
Konceptauto, kurā tika realizēta Mercedes-Benz vīzija par XXI gs. ģimenes automašīnu. Vadītājs sēdēja vidū, aiz viņa, pa pāriem spēja sasēsties 4 pasažieri. Daudzi no šajā konceptuālajā automobilī izmantotajiem tehniskajiem un vizuālajiem risinājumiem vēlāk tika izmantoti uzņēmuma sērijveida modeļos.
BMW 2000 ti Coupé
Itālijas uzņēmums Frua 1968. gadā izveidoja stilīgu BMW 2000 ti modeļa virsbūvi. Vēlāk parādījās pat versija ar 3,0 litru V8 dzinēju ar 160 z/s jaudu.
BMW E30 M3 Pickup
BMW M3 pikapu radīja BMW kompānijas darbinieki 1986. gadā, lai piegādātu rezerves daļas rūpnīcas teritorijā.
Renault Étoile Filante (1956)
Renault vienīgais mēģinājums ir izveidot automobili ar gazes turbīnu un uzstādīt ar to ātruma rekordu savā kategorijā. Automašīna tika projektēta un uzbūvēta 1954.- 55. gados, pārbaudīta vēja tunelī. 1956. gadā jau gatava automašīna devās uz Bonneville, kur tā uzņēma ātrumu 307,4 km / h, tādējādi uzstādot pasaules rekordu. Automašīna atgriezās Francijā un šobrīd atrodas Renault muzejā. Vairs "Renault" nekad nemēģināja radīt automobili ar gāzes turbīnu un nepiedalījās ātruma rekordu sacīkstēs.
Renault CX15 (1962)
Šī modeļa nosaukuma indekss nozīmē aerodinamisko vilkmes koeficientu 0,15. Šī automašīna, kas balstīta uz Renault Dauphine bāzes, sākotnēji pastāvēja tikai kā makets, kas kalpoja Renault eksperimentiem ar aerodinamiku. Tāpēc demonstrācijai autoizstādē tā tika nokrāsota demonstratīvi baltā "maketa" krāsā. Atkarībā no dzinēja izvēles, automašīna spēja paātrināties līdz 154,4 km / h.