Sveiciens šajā karstajā brīvdienā! Šoreiz turpinājums rakstam par neparastiem slavenu zīmolu automobiļiem pasaulē!
Lai labi lasās!
Sveiciens šajā karstajā brīvdienā! Šoreiz turpinājums rakstam par neparastiem slavenu zīmolu automobiļiem pasaulē!
Lai labi lasās!
Mercedes-Benz Rennwagen-Schnelltransporter (1954).
Šis automobilis tika uzbūvēts tikai vienā eksemplārā pēc Mercedes-Benz sacīkšu komandas vadītāja Alfrēda Neubuera pasūtījuma, kā "Formula 1" automobiļu pārvadātājs. Kravas automašīnai bija racionāla forma un jaudīgs dzinējs, kas ļāva tai uzņemt ātrumu līdz 160 km / h kopā ar kravu - tas ļāva operatīvi nogādāt bojātos F1 automobiļus boksos. Pēc tam, kad 1955. gadā komanda pameta automašīnu sacīkstes, šis kravas automobilis daudzus gadus netika izmantots un rūsēja, pēc kā tika sagriezts metāllūžņos. 1990. gados šī automašīna tika radīta no jauna izmantojot fotogrāfijas no arhīviem.
Mercedes-Benz C111-IV (1979)
Viena no dīvainākajām Mercedes versijām bija modelis C111. Automašīnai bija 500 zirgspēku dzinējs un tas spēja paātrināt auto līdz vairāk kā 400 km / h lielam ātrumam – auto tika radīts pētījuma par automašīnas aerodinamiskajām īpašībām ietvaros.
BMW 1602 Electro-Antrieb
Pirmais elektriskais BMW automobilis parādījās 1972. gadā. Šī kupeja tika izlaista tieši uz Minhenes olimpiskajām spēlēm. 43-zirgspēku elektromotors spēja paātrināt automobili līdz 100 km / h, un ar vienu uzlādi varēja veikt 60 km lielu attālumu.
Mercedes-Benz NAFA (1982)
Mercedes-Benz NAFA (1982). Pilsētas mikro automobiļa koncepcija, kas paredzēta braukšanai nelielos attālumos - no mājām līdz darbam vai uz veikalu, un otrādi. NAFA garums ir tikai 2,5 metri, un Mercedes-Benz nopietni domāja par šī automobiļa sērijveida ražošanas uzsākšanu (vēlāk viņi īstenoja ieceri par mikro automobiļu sērijveida ražošanu Smart formātā), taču automašīna nespēja "pielāgoties" tā laika drošības standartiem.