Sveiki!
Klāt brīvdienas, un šoreiz piedāvājam Jums iepazīties ar dažiem neparastiem slavenu zīmolu automobiļiem!
lai labi lasās!
Sveiki!
Klāt brīvdienas, un šoreiz piedāvājam Jums iepazīties ar dažiem neparastiem slavenu zīmolu automobiļiem!
lai labi lasās!
Audi Typ K Stromlinien (1923)
Audi Typ K Stromlinien (1923). Šis automobilis ir Ungārijas inženiera un slavena pirmskara aerodinamikas speciālista, Paul Jaray izstrādājums. Paul Jaray kādu laiku bija arī dirižabļu Zeppelin galvenais inženieris. 1927. gadā viņš atvēra savu darbnīcu Stromlinien Karosserie Gesellschaft, kurā viņš izstrādāja aerodinamiskās virsbūves priekš dažādiem uzņēmumiem, bet vēl pirms tam viņš bija izstrādājis trīs demo-virsbūves tādām kompānijām kā Ley, Audi un DIXI (kas vēlāk kļūs par BMW). Pludlīniju virsbūve uz Audi Type K bāzes gāja laikam pa priekšu, bet tomēr lielākajai daļai šāds virsbūves tips nepatika - īstais pludlīniju virsbūvju laikmets aizsākās vien desmit gadus vēlāk.
Audi Karmann Asso Di Picche (1973)
Audi Karmann Asso Di Picche (1973). “Italdesign” biroja izstrādājums uz sērijveida Audi 80 bāzes. Tika pieņemts, ka tūninga uzņēmums Karmann ražos šādus Audi nelielās sērijās, bet nesanāca tā, kā bija ieplānots. Kā jauninājums bija, mūsu izpratnē - mašīna bez bufera. Tas nozīmēja, ka rāmja virsbūves elements tika “paslēpts” un nokrāsots virsbūves krāsā. Pirmā automašīnā ar šādu neparastu risinājumu, kas tiks ražota sērijveidā, būs Lancia Delta.
Mercedes-Benz W 17 (1931)
Mercedes-Benz W 17 (1931). Konceptauto ar aizmugurē izvietotu dzinēju, kas tika radīta kā "tautas automašīna" (vēlāk par tādu kļuva "Volkswagen Beetle". Pavisam tika izgatavoti 12 eksemplāri, kas savā starpā atšķīrās ar dažādiem tehniskajiem elementiem, taču automašīna tā arī nekad netika ražota sērijveidā. Neviens W 17 modelis nav “izdzīvojis” līdz mūsdienām.
Mercedes-Benz T80 (1939)
Mercedes-Benz T80 (1939). Šis ir Ferdinada Porše izstrādāts automobilis speciāli priekš Mercedes-Benz kompānijas. Sākotnēji automašīna tika izveidota ar mērķi uzstādīt jaunu pasaules ātruma rekordu uz sauszemes, taču Otrā pasaules kara sākuma dēļ šis mēģinājums nenotika. Automobilim bija uzstādīts 12-cilindru Daimler-Benz DB 603 dzinējs ar tilpumu 44,5 l - patiesībā, tas bija modificēts DB-601 dzinējs no lidmašīnas Messerschmitt BF 109. Tā kā auto ir izdzīvojis līdz mūsdienām un ir lieliskā stāvoklī, daudzi uzstāj uz to, lai tas tomēr piedalās ātruma sacensības, kas varētu pierādīt to, ka 1940. gadā T80 būtu sasniedzis pasaules rekordu, ja šāds brauciens patiešām būtu norisinājies.
Audi Karmann ļoti smuki izskatās un ar tādu auto vēll mūsdienās var braukt un izcelties.. dārgi viņi..