Sveiki!
Klāt nākamā daļa rakstam par neparastiem motocikliem.
Lai labi lasās!
Sveiki!
Klāt nākamā daļa rakstam par neparastiem motocikliem.
Lai labi lasās!
NER-A-CAR
Motociklu radīja Karl Neracher 1918. gadā. Ner-a-car tirgoja galvenokārt Apvienotajā Karalistē un ASV no 1921. līdz 1928. gadam. Nosaukums radies no angļu valodas “nearly a car” – gandrīz automobilis. Sēdeklis vairāk līdzinājās automašīnas nekā motocikla sēdeklim. Motocikls bija aprīkots ar centrālo piedziņu, kas nozīmē, ka stūres rata pagrieziena mehānismi atrodas riteņa rumbas iekšpusē, nevis virs riteņa, kā standarta motociklos. Tolaik, tas bija viens no labākajiem transportlīdzekļiem ar centrālo mezglu, līdz ar to tika pārdoti 16500 šādi motocikli.
MAJESTIC
Pirmo Majestic motociklu 1929. gadā uzbūvēja tā idejas autors- Georges Roy.
Džordža radītais motocikls gāja laikam pa priekšu; viņš izveidoja metāla korpusu krāšņās, izliektās “art deco” formās, kas nedaudz atgādina dažus no mūsdienu motociklu dizaina elementiem.
Džordžs, konstruējot motociklus, izmantoja jaunas ražošanas metodes, no kurām daudzas ļāva nozarei paplašināties un vairāk apgūt masveida ražošanu, tostarp monokoka vai unibody ražošanas metodi, kas kļuva par standartu kopš 1940. gada. Uzlūkojot aristokrātisko motociklu, uzreiz saprotams, kādēļ tie ir tik pieprasīti.
BOHMERLAND
Böhmerland bija motociklu ražotājs, kas atradās bijušās Čehoslovākijas teritorijā no 1924. gada līdz otrā pasaules kara sākumam. Vietējā līmenī pazīstams kā Čechie, uzņēmums radīja vairākus acīs krītošus un uzmanību piesaistošus motociklus, galvenokārt pateicoties uzņēmuma galvenajam dizaineram Albin Leibisch.
Visiem kompānijas radītajiem motocikliem bija gari metināti rāmji, iebūvētas priekšējās dakšas un lietie alumīnija riteņi.
To visu savienojot ar Böhmerland neparastajām krāsu gammām, ir viegli saprast, kāpēc šie motocikli ir pelnījuši atrasties šajā sarakstā. Böhmerland būvēja ne tikai standarta motociklus, bet arī trīsvietīgas un četrvietīgas šī transportlīdzekļa versijas.
QUASAR
Tuvojoties mūsdienām tiek sagrauti priekštati par to, kādam jāizskatās motociklam. Viens no tādiem neparastiem “brīnumiem” ir motocikls QUASAR. Šis motocikls tika radīts 1970-tajos gados un laika posmā no 1975. – 1982. gadam tika pārdots ierobežots skaits šo neparasto motociklu. Quasar motociklā tika izmantots dzinējs, kas bija ņemts no Reliant Robin trīsriteņu automobiļa. Atšķirībā no bēdīgi slavenā Robin automobiļa, dīvainā paskata Quasar varēja sasniegt ātrumu līdz pat 160 km/h.
Motocikli ļoti interesanti, bet konstruktīvo īpatnību apraksti gan laikam blondīnes tulkoti.