Sveiki!
Klāt kārtējais raksts par neparastiem transporta līdzekļiem. Šoreiz vēl daži neparastas motociklu idejas.
Sveiki!
Klāt kārtējais raksts par neparastiem transporta līdzekļiem. Šoreiz vēl daži neparastas motociklu idejas.
ROKON TRAIL-BREAKER
Rokon Trail-Breaker ir drosmīga kombinācija, mēs teiktu “divi vienā”- motocikls un SUV (krosovers); Iedomājieties kvadraciklu uz diviem riteņiem, un rezultātā iegūsiet kaut ko līdzīgu Trail-Breaker motociklam.
Amerikāņu kompānija Rokon ražo Trail-Breaker motociklus kopš sešdesmitajiem gadiem. Motocikli plaši izmantoti arī ASV militārajos spēkos.
Trail-Breaker ir spējīgi vilkt kravu, kas sver līdz pat 900 kg, un tie droši uzbrauc kalnā ar 60% slīpumu. Rokon motociklam ir uzstādītas dobās trumuļu riepas, kas neļauj motociklam nogrimt ūdenī. Motocikls ūdenī ir jāapgāž uz sāniem (lai riepu ventīļi būtu ārpus ūdens) un Jūs varat peldēt tam blakus šķērsojot ūdenstilpi.
HALESON STEAM POWERED
Haleson tvaika motocikls ir tikpat neparasts, kā skan tā nosaukums. Ārēji tas izskatās kā parasts velosipēds ar platformu starp riteņiem, uz kuras bija uzstādīts parafīna tvaika katls ar 200 cm3 dzinēju.
Daudzi mūsdienu motocikla vadītāji nejustos ērti un droši uz šī potenciāli sprādzienbīstamā motocikla ar tvaika katlu starp kājām, bet 1904. gadā, kad motocikls pirmo reizi tika parādīts sabiedrībai, tas bija diezgan populārs.
Šo dīvaino motociklu Lielbritānijas pilsētā Bristol radīja William Hale, un tas tika ražots līdz 1914. gadam. Taču tehnoloģijas attīstījās tik ātri, ka drīz šis tvaika motocikls diemžēl jau skaitījās ļoti novecojis modelis.
ROADOG
60. gados uzņēmums Wild Bill Gelbke uzbūvēja divus Roadog motociklus. Motocikla lielo izmēru dēļ, tas apgrūtināja braukšanu citiem satiksmes dalībniekiem, un piesārņoja apkārtējo vidi. Ļoti labi, ka tika radīti tikai 2 šī braucamrīka ekemplāri.
Motociklam tika uzstādīts Chevrolet 153 dzinējs, savukārt Roadog piedziņas vārpsta tika uzbūvēta no uz pusēm sadalīta Chevrolet kravas automobiļa diferenciāļa, kā rezultātā motocikls bija apmēram 5 m garš un svēra vairāk kā 1450 kg.
Braukšanu ar Roadog jau varēja uzskatīt par īpašu prasmi. Dēļ lielā izmēra un svara tas bija nestabils, un šim „nīlzirgam” bija “jāieskrienās” vismaz līdz 24 km/h stundā, tad vadītājs varēja parādīt savas īpašās prasmes, to savaldot. Motociklis ir kļuvis par baikeru ikonu, un plakāti, kuros attēlota braukšana uz šī motocikla ir kļuvuši populāri motociklu entuziastu vidū.
MEGOLA
Šo motociklu 1920. gadā izstrādāja Fritz Cockerell. Motocikls Megola pirmajā mirklī nešķiet nemaz tik neparasts. Protams, tā izskats var šķist mazliet vecmodīgs, taču neaizmirsīsim, ka tas ir 100 gadu vecs!
Megola galvenā atšķirība no parasta motocikla ir tāda, ka tas bija aprīkots ar radiālo piecu cilindru dzinēju, kas tika uzstādīts priekšējā riteņa spieķos.
Tas nebija slikts risinājums 1920. gadam, kad uz ceļiem nebija tik daudz citu satiksmes dalībnieku, bet ir absolūti nepraktisks mūsdienu intensīvajā satiksmē, jo lai apturētu Megola motociklu, ir jāaptur dzinēja darbība.
'' Motocikla lielo izmēru dēļ, tas apgrūtināja braukšanu citiem satiksmes dalībniekiem, un piesārņoja apkārtējo vidi. Ļoti labi, ka tika radīti tikai 2 šī braucamrīka ekemplāri. ''
kas tur labs,ka uztaisīja tikai divus,mazāk cilvēkiem ir/bija iespējas to apskatīt.
Nezinu kur tu tulkoji, bet par pirmā moča aprakstā pēdējie divi teikumi ir pilnīgās muļķības.