Sveiki!
Klāt nākamais brīvdienu raksts par neparastiem un dīvainiem autobusiem!
Ceram, ka patiks!
Sveiki!
Klāt nākamais brīvdienu raksts par neparastiem un dīvainiem autobusiem!
Ceram, ka patiks!
Bedford SB Plaxton
Šim autobusam piemīt neparasts šarms, lai arī izskatās tas nedaudz komiski. Bet iekšpusē atrodas kinoteātris ar ērtiem krēsliem, kurā var baudīt savu iemīļoto filmu neviena netraucēts.
Neoplan Jumbocruiser
Divstāvu autobuss Neoplan Jumbocruiser tika prezentēts 1975. Gadā. Tajā laikā to uzskatīja par lielāko autobusu pasaulē. Tam bija četras asis, virsbūves garums 18 metri un augstums - 4 metri. Teorētiski tajā varētu būt līdz 144 sēdvietām (ietilpīgākajā autobusā bija 110 sēdvietas). Neoplan Jumbocruiser tika ražots līdz 1993. Gadam. Autobuss bija ļoti dārgs (cena bija aptuveni 1 100 000 vācu markas), un tāpēc visu gadu laikā tika uzbūvēti tikai 11 autobusi, no kuriem tikai viens bija aprīkots ar aizmugurē izvietotu dzinēju (pārējie 10 ar vidū izvietotu dzinēju).
Autovilciens LAZ-695M
PSRS no 1930. gadu vidus līdz pat 60. gadiem eksperimentēja ar divu posmu pasažieru autotransportu. Galvenā autotransporta problēma bija nodrošināt normālu vadību, un manevrētspēja arī nebija ideāla. LAZ rūpnīcā pat tika izveidots prototips, kas bija divi savienoti autobusi ar sinhronizētām vadības ierīcēm.
NAMI 0159
Šī autobusa vadītājs sēdēja viens pats, otrajā stāvā! Darbinieki no NAMI 1972. gadā izveidoja NAMI-0159, kur otrajā stāvā vadītājam tika izveidota neliela stikla kabīne. Automašīnai bija trīs asis un benzīna dzinējs V8. Sērijveida ražošanu šim modelim neplānoja - izstrādāja vispārdrošākās idejas un šāda autobusa jauda salīdzinājumā ar standarta autobusu pieauga gandrīz par 30%.