Sveiki!
Esam atgriezušies ar turpinājumu rakstam par neparastiem 6-riteņu automobiļiem. Ceram, ka patiks.
Sveiki!
Esam atgriezušies ar turpinājumu rakstam par neparastiem 6-riteņu automobiļiem. Ceram, ka patiks.
Covini C6W (2004)
Dizainers Ferruccio Covini ar šo ideju nāca klajā 1970. gados, bet spēja to īstenot tikai 2000. gadu sākumā. Automobilis tiek ražots masveidā, aprīkots ar spēcīgu 4,2 litru Audi dzinēju un spēj uzņemt līdz 300 km / h lielu ātrumu.
Land Rover Defender Double Cab Pickup 6x6 (2015)
Automašīna, kurā seši riteņi galvenokārt kalpo bez ceļa apstākļiem. Automašīna tika uzbūvēta Tuning Company Kahn Design, un tā tiek piedāvāta pārdošanai pēc pasūtījuma. Cena - 125 000 mārciņas.
Reeves Sextoauto (1912)
1911. gadā izgudrotājs Milton Reeves nodibināja savu auto kompāniju un sāka ražot 8 riteņu automašīnu Reeves Octoauto. Gadu vēlāk parādījās sešriteņu luksusa versija. Cena bija 4500 ASV dolāri (ļoti dārgi tajā laikā), un kompānija tā arī nesagaidīja ne vienu pasūtījumu. Reeves bija spiests pāriet uz citu nozari.
Pat Clancy Special (1948)
Automašīna veidota tieši sacensībām " Indianapolisas 500 jūdžu sacensības", un to radīja inženieris un pilots Pat Clancy. Principā automašīna bija tipiska šīm sacensībām, kā arī, protams, ar diviem papildus riteņiem. Clancy domāja uzlabot mašīnas stabilitāti ar papildus riteņu palīdzību. Lai arī finišs tika sasniegts, tomēr riteņi savu funkciju neizpildīja pilnībā.
Williams FW08B (1982)
Šī automašīna tika aktīvi pārbaudīta, lai to varētu izmantot “Formula 1” sacīkstēs. Papildus riteņiem vajadzēja uzlabot automobiļa veikumu trasē. Taču 1983. gadā FIA veica grozījumus noteikumos, kas atļāva tikai četrriteņu sacīkšu automobiļus, un 6 riteņu automobiļa programma tika pārtraukta.