Gandrīz vai jāsaka mūsu jaunā Virsvadoņa vārdiem : Laikam no sākuma jāierauj. Un tagad skatīsimies kas tad tur galarezultātā pēc vairāk kā divu mēnešu darba ir sanācis. Ja neesat pacietību norūdījuši, tad labāk tādiem projektiem klāt neķeraties, man pašam te brīžiem atslēgas, špakteļlāpstiņas un laužņi pa darbnīcu lidinājās dēļ izmisuma. Ja autiņš ir vērtīgs, tad var čakarēties un ielikt daudz lielāku darbu tā celšanai, bet šrotu celt augšā nekādā gadījumā neatmaksājas, ja jānomaina visu kas jāmaina, jāsaved kārtībā visu līdz jēdzīgam stāvoklim, tad izdevumi pārsniegs autiņa cenu par darbībā patērēto laiku nemaz nerunājot.
Pašam no paveiktā procesa beigās nekāda gandarījuma, grozies kā gribi aplāpīts ir aplāpīts. Kā stāsta tautas paruna : agrāk vai vēlāk, bet katrs autiņš par Opel pārvēršas, tas ir tikai laika jautājums ( Es tā drīkstu teikt jo pats ar vecu Opel mizoju ). Viss par Mersīša celšanas gaitu it kā izstāstīts, tagad pēdējās bildes bez liekiem komentāriem, jāķeras klāt nopietnākām lietām.
Iepriekšējā raksta daļa : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Nedaudz-rusina-Mersitis-IX-dala/757156
Kāds Mersītis bija sākumā var apskatīties šeit : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Nedaudz-rusina-Mersitis-I-dala/755985