Čau, labrit, sveki šoreiz nedaudz pa vecajām vērtībam, proti auto....
Gaz 13 un 21 russian lowride
Čau, labrit, sveki šoreiz nedaudz pa vecajām vērtībam, proti auto....
eu sorry bet tu kļudies pa šo Nu šis auto runā pats pa sevi. Vaz 2101 ražota1980.gadā, piecu sēdvietu skaits, 1,7 l benzīna dzinējs ar maksimālo ātrumu 160km/h, benzīna patēriņš uz 100 km bija 8-11 l, kā arī piecpakāpju mehāniskā ātrumkārba. Kas ir intresants ar šo mašīnu, gan agrīnajos 80. gados, gan mūsdienās ar šo mašīnu vel joprojām brauc autorallijā, un vecais labais žigulis uzrāda ar cienijamus rezūltātus.
pašiem pirmajiem žiguļiem bija 1,2 motors
1,7 bija ņivam un 9 ladam
Pie VAZ 2101 ir VAZ 21011 attēls. Atšķirami pēc ventilācijas atveres starp pakāļējam durvīm un aizmugurējo stilku. Pie tam VAZ 2101 bija četru pakāju kārba.
piecātrumniece nāca tikai astotajam un devītajam,sedaniem bija četrātrumu kārba
psc Vaz bija visadi motori 1,3 1,5 1,7 , un tas pats ar karbam bija gan ar 4 gan 5 parnesumiem !
čaika bija trīspakāpju automāts ar pārslēgsanas pogām pie stūres kreisajā pusē
Nez , neesmu laikam tāds fanāts, bet abi žigulīši liekas vienādi. protams, neskaitot krāsu u.c. sīkumus. Tā arī neesmu sapratis, kuri ir "ģivjatkas" , kuri ir "piķorkas" utt. , visi liekas vienādi.