Skarbā patiesība ir tāda, ka svētki bieži vien kādam var beigties ar letālām sekām, jo cilvēki alkohola reibumā izdomā sēsties pie stūres. Drosme ne vienmēr ir laba īpašība.
Skarbā patiesība ir tāda, ka svētki bieži vien kādam var beigties ar letālām sekām, jo cilvēki alkohola reibumā izdomā sēsties pie stūres. Drosme ne vienmēr ir laba īpašība.
Statistika vēsta, ka 75% auto negadījumu laika posmā no pusnakts līdz trijiem naktī ir saistīti ar alkoholu.
Tie paši 75% ir sastopami arī drošības jostu ailītē. Aptuveni 75% dzērušo šoferu nelieto drošības jostu.
Aptuveni 20% gadījumu alkohols nav vienīgā viela cilvēka organismā. Kopā ar alkoholu šoferi mēdz lietot arī narkotikas kā marihuāna, kokaīns un citas aizliegtās vielas.
Gandrīz puse šoferu, kuriem dēļ braukšanas dzērumā ir atņemtas tiesības, turpina pārvietoties ar savu auto.
Piemēram, ASV izmaksas uz šādiem gadījumiem vidēji sasniedz 52 miljardi gadā.
Bēdīgā kārtā, divi no trīs cilvēkiem dzīves gaitā būs saistīti ar braukšanu dzērumā un dēļ tā izraisītu negadījumu.
Skarba situācija ir ar jauniešiem 18 - 20 gadu vecumā. Vairāk kā puse negadījumu ir dēļ alkohola un kā jau paredzams, lielākais negadījumu skaits ir nedēļas nogalēs.
Atkal pieskaroties plašajai ASV, tur dēļ dzērājšoferiem kāds cieš katras 45 minūtes. Pat negribas zināt, kāds būtu laiks pasaules mērogā.
Adrenalīns ir kas tāds, kas atsevišķiem cilvēkiem ir nepieciešams un moču īpašnieki arī mīl izvēdināt galvu virs 200km/h alkohola ietekmē.
Francijā braukšana dzērumā tiek sodīta ar mašīnas konfiskāciju, tiesību atņemšanu uz trīs gadiem, 1000 dolāru sodu un pēc tiesas lēmuma var tikt piešķirts arī cietumsods gada garumā.
Mazliet negaidīti, bet visvairāk dzērājšoferu ir Jaunā gada naktī.
Jebkura veida statistika lielā mērā ir pilnīgas muļķības, jo datus veidotājs var sagrozīt kā ienāk prātā.
P.S. Pilnīgi visi, kas lieto dihidrogēnmonoksīdu mirst.
Problēma nav alkohols, bet ātrums un attieksme. Ļetraki sakožas un tad sāk trakot. Padomijā visi koda un brauca un nekādu avāriju nebija.