Pielikti ragi- stūre....
Uzstādīts arī šķīvis unj siksnu spriegotājrullīši... (Viens domāts braukšanai uz priekšu; otrs- atpakaļ...)
Pielikti ragi- stūre....
Uzstādīts arī šķīvis unj siksnu spriegotājrullīši... (Viens domāts braukšanai uz priekšu; otrs- atpakaļ...)
Un te arī motors jau uzlikts. Iz vēstures- šie motori tā īsti nepas uz tiem krievi dzelžiem... Zemāks, kompaktāks un krietni jaudīgāks. Tāpēc, lai kcik ''piedzītu'' dzenošo skriemeli izveidoju pamatni no finiera. Varbūt kkad uztaisīšu rakstu arī par to. Kkādas bildes laikam bija kādreiz, jāmeklē kur tieši...
Pēdējais apgājiens apkārt meklējot to, ko esmu aizmirsis pieskrūvēt. Par cik neko trūkstošu neatradu, tad pēc šīs bildes motors tika piešķilts un veicu testa braucienu piemājas dārzā. Man par prieku viss bija štokos un varēju doties piebeigt kartupeļu lauku.
Fonā esošo bardaku lūgums neņemt galvā- tā man ir noliktava vairāk, kā darbnīca
Loti noderīgs verķis, piemājas saimniecībā. Starpcitu paši Krievi liek visū (aizstāj) šos dzinējus.
Atceros tos laikus, kad pašiem arī bija tāds brīnums. Tā jau labs verķis, tikai vienmēr vajadzēja kabatā turēt sauju skrūvju. Tie ratu stiprinājumi kautkādi nedraudzīgi - uz ass uzmauc riteni un cauri skrūvi. Kā lielāka slodzīte, tā skrūve pušu. Varbūt ja būtu bijušas kautkādas rūdītās tapas, tas paskats būtu labāks, bet nu parastās skrūves gāja uz urā.
Pašam gan viena sāpīga atmiņa palikusi no šitā dampja. Vagojot dārzu, kad kārtējo reizi vajadzēja mainīt ratam skrūvi, mēģināju šo sagāzt. Nepaskatījos un ar plaukstu pagrābu pie izpūtēja. Oi ku lustīgi bija
Mums ar kādreiz šāds verķis bija, tikai ar orģinālo motoru, gāja ļoti labi, līdz motors izbeidzās. Katrā ziņā bija labs palīgs. Lai labi ripo
Labs aparāts, mums gan tāda nav, bet, ai, kā noderētu, citādi dēļ katra sīkuma Belis jākurbulē vaļā. Jāmēģina būs pašam uzprojektēt kas līdzīgs.
Bez šaubām +
Tas pārvads līdzigs kā krot-1 un motors tiešām ir labs. Es te arī ar vienu braukāju uz mežu un atpakaļ pilnu kravu velk ka nu tik uz diskiem kaut vai bet iet