Par «Mission One» dzinēju ir izmantots trīsfāzu maiņstrāvas elektrodzinējs ar šķidrās dzesēšanas sistēmu. Kā barošanas avots tiek izmantotas litija-jonu baterijas. Šāda kombinācija nodrošina motora griezes momentu 135Nm visā apgriezienu diapazonā (sākot no 0 apgr. min). Šādus griezes momenta raksturlielumus, kas nodrošina maksimālu paātrinājumu, nav iespējams sasniegt izmantojot iekšdedzes dzinēju. Turklāt, izmantojot elektromotoru, motociklam nav nepieciešama ātrumu pārslēgšana.
Kā apgalvo paši motocikla izstrādātāji, tad ar vienu akumulatoru uzlādi pietiek apmēram 250 kilometru kustības autonomijai. Viena pilna akumulatoru uzlāde aizņem apmēram astoņas stundas, un to esot iespējams veikt no standarta rozetes (šajā gadījumā ir domāts ASV 110 V standarts).
«Mission One» tiks ražots tikai ierobežotā 50 eksemplāru lielā sērijā, un elektromotocikla cena vairāk atbildīs vidusmēra sporta auto cenai – 70 tūkstoši ASV dolāri. Tomēr, ja šāds koncepts iegūs pircēju interesei, «Mission Motors» plāno izstrādāt arī cenas ziņā pieejamākus elektromotociklus.