Mikroautobusi „Latvija” uz Ukrainas, Krievijas un Kazahstānas ceļiem nav nemaz tāds retums, kā mums – Latvijā tas varētu likties.
Lai arī „rafiņus” neražo jau vairāk nekā 13 gadus, mūsu austrumu kaimiņvalstī tie joprojām ir gana populāri. Krievijas un Ukrainas retro automobiļu cienītāji pat ir izveidojuši vairākas interneta lapas, kurās tiek aicināts ievietot vēl darba kārtībā esošo RAF automobiļu fotogrāfijas.
Pēc vikipēdijas datiem mikroautobusi „Latvija” joprojām ir populāri „reģionos ar zemu dzīves līmeni.” „Rafiņus” kā maršruta taksometrus visvairāk izmanto Abhāzijā un Dienvidosetijā.
Jāteic, ka Krievijā vecās „Latvijas” nav diezko dārgas. Pašlaik „Latviju” var nopirkt sākot no 10 000 (Ls 162) līdz 50 000 (Ls 810) Krievijas rubļiem.
Tomēr „rafiņiem” ir liela vēsturiskā vērtība. Krievijā izveidojies veco „rafiņu” cienītāju klubs, kura biedri regulāri apmainās gan ar informāciju par busiņu, gan rezerves daļām, riepām un citiem aksesuāriem.
Jau labu laiku „rafiņu” fani vēlējās, lai glancētais retroautomobiļu žurnāla „Avtoleģendi SSSR” („PSRS Autoleģendas”) atsevišķs numurs tiktu veltīts tieši RAF. Jauno 2010. gadu – mikroautobusa projektēšanas uzsākšanas 45. gadadienu „Avtoleģendi SSSR” numurs tiks veltīts RAF slavenākajam modelim „RAF – 2203”.
Mikroautobuss „Latvija” tika ražots no 1976. līdz 1996. gadam un Jelgavas rūpnīcas „ziedu laikos” no konveijera nobrauca pat vairāk nekā 17 000 mašīnu gadā