Mercedes-benz GL4
16
2
GL 450 un GL 500 GL 450 esošais V8 benzīna motors gaida Jūsu komandu. Tas darbojas pēc četru vārstu cilindru projekta. Rezultāts: 250 kW (340 zs) un 460 Nm maksimālais griezējspēks padara katru ceļa posmu par braukšanas baudu. GL 500 atrodas īpaša kalibra motors – kombinācija, kas ietver četru vārstu cilindru tehnoloģiju, visu gaisa kanālu sastāvdaļu optimizāciju un dzinēja tonnāžas palielināšanu. Tā visa rezultātā ir radies 26% jaudas pieaugums salīdzinājumā ar izlaisto modeli, savukārt degvielas patēriņš ir palicis nemainīgs. Citiem vārdiem, jūsu labās pēdas pakļautībā ir 285 kW (388 zs), kas iekustinās GL 500 no 0 līdz 100 km/h tikai 6.5 sekundēs. Un ar griezējspēku līdz pat 530 Nm ar tikai 2800 rpm, šis motors ir viens no visjaudīgākajiem, tomēr paliekot viens no vistaupīgākajiem savā svara kategorijā. Jaunāko tehnoloģiju alumīnijs un kausētā tērauda vieglā konstrukcija darbojas ar īpašām sadales vārpstām, kas optimizē degvielas ķēdi dzinējā. Atšķirīgie rezultāti iz uzlabojuši gludumu un klusumu, kā arī lielāku griezējspēku vidējās dzinēja ātruma robežās. Un ar diviem aizvērtiem termopāru katalītiskiem konverteriem GL 500 seko pašreizējiem izplūdes gāzu ierobežojumiem. GL 450: degvielas patēriņš kopā: 13.1 – 13.3 l/100 km; CO2 izmeši kopā: 312-317 g/km; GL 500: degvielas patēriņš kopā: 13.3 – 13.5 l/100 km; CO2 izmeši kopā: 317 – 322 g/km[1]
Reklāma
COMAND APS Kontroles un ekrāna sistēma DVD atbalstītā COMAND APS un tās 6.5 collu krāsainais ekrāns nodrošina detalizētāku informāciju nekā rīku panelis. Navigācijas dators ir iebūvēts COMAND APS. Viena speciāla iezīme ir iespēja noņemt navigācijas DVD, kad maršruts ir izrēķināts. Tas, savukārt, nodrošina iespēju izmantoto atskaņotāju mūzikas CD atskaņošanai. Tālāk navigācija darbojas izmantojot viegli saprotamu bultiņu sistēmu. PARKTRONIC parkošanās indikatora atpakaļskata kameras attēls arī tiek attēlots COMAND APS ekrānā. Kopā ar COMAND APS ir arī pieejams papildus TV skaņotājs analogā vai digitālā TV uztveršanai.
Drošības koncepcija PRO-SAFE™, Mercedes-Benz iekšējā drošības filozofija, sper soli tuvāk vīzijai par braukšanu bez satiksmes negadījumiem. Tā iedala automobiļu drošību četrās iedaļās: Pirmajā iedaļā, funkcijas, tādas kā ESP®, nodrošina ērtu un drošu braukšanu ar GL Klasi. ESP® var jums palīdzēt ar vadību kritiskās situācijās, pielāgojot bremzes atsevišķiem riteņiem un pielāgojot dzinēja griezējspēku. Papildus COMAND APS kontroles un ekrāna sistēma padara vadītāja darbu pēc iespējas vieglāku, samazinot satiksmes radītos uztraukumus, cik vien tas ir iespējams. Otrajā iedaļā, tas ir briesmu brīdi, nostrādā papildus PRE-SAFE® funkcija. Atkarībā no situācijas un automobiliss aprīkojuma, jumta lūka un sānu logi aizveras automātiski un drošības jostas tiek nospriegotas. Trešajā iedaļā, tas it negadījuma brīdī, nostrādā visaptveroša pasīvā drošības sistēma. GL salonā, vadītāja un blakussēdētāja gaisa spilveni palīdz novērst ievainojumus. Sānu un logu gaisa spilveni papildina šo aizsardzību. Kā papildus aprīkojums ir pieejama automātiska bērnu sēdekļu atpazīšana. Ceturtajā iedaļā, tas ir pēc negadījuma, vairāki drošības līdzekļi nodrošina vieglāku pasažieru atbrīvošanu.
GL Klases motora apakšas sešu daļu plastmasas panelis piedāvā papildus aizsardzību braucot pa bezceļa virsmām. Off-Road Pro mašīnbūves paka standarta komplektācijā ietver pastiprinātu apakšas sargu, kas priekšpusē ir izgatavots no nerūsējošā tērauda. Forda dziļums var tikt palielināts no 110 mm līdz 600 mm, padarot akmeņainu apvidu vai nelielu upju šķērsošanu vieglāku. Dubultā sazarojuma priekšējā amortizācija un četrkārtīgā aizmugures amortizācija, abas ar pašatbalsta balstrāmjiem, ir ideāli piemērotas bezceļa braukšanai. Vibrāciju ziņā izolētie balstrāmji nodrošina ka tikai ļoti nedaudzi triecieni tiek pārnesti uz automobiliss korpusu. Rezultātā nelīdzeni apgabali jums un jūsu pasažieriem būs mazāk jūtami, samazinot atšķirību starp bezceļa apgabaliem un ceļu.