local-stats-pixel

Mercedes-benz G klass27

20 4

 

 

Iekšpuses komforts

Automobilis ar Mercedes zvaigzni ir kvalitātes un precīza izpildījuma solījums. G-klases interjerā Jūs varat izbaudīt šo solījumu ļoti īpašā veidā. Transportlīdzekļa iekšpuses bagātīgais plašums sniedz brīvības sajūtu pat tad, kad automašīna stāv. Tipiski augstā sēdēšanas pozīcija garantē labu redzamību visapkārt un vienmēr un paneļa dizains nodrošina vieglu lietošanu, pateicoties tā skaidrajam izkārtojumam.   Ar G-klasi komforts sākas, tiklīdz Jūs atverat vai aizverat durvis: pat šeit Jūs spēsiet novērtēt mūsu uzmanību pret detaļām. Jūs to ievērosit, kad satversiet ar smalku ādu apšūto stūri, kas, protams, paceļas, kas Jūs esat apstājies, lai padarītu izkāpšanu vēl vieglāku. Apkalpošana, kas pati pelna piecas zvaigznes.  

COMAND APS vadības un displeja sistēma

Papildus pieejamā COMAND APS vadības un displeja sistēma ar DVD navigāciju (G 500 un G 55 AMG) apvieno navigācijas sistēmas, radio, CD atskaņotāja un, ja vēlaties, CD mainītāja un telefona lietošanu. TV uztvērējs analogai un digitālai TV uztveršanai ir pieejams kā papildaprīkojums kopā ar COMAND APS.  

GPS navigācija ar satelītu atbalstu ved vadītāju pa īsāko vai ātrāko ceļu uz ievadīto adresi. Lai nenovērstu vadītāja uzmanību vizuāli, norādījumi uz galamērķi tiek sniegti arī kā skaņa.  

6.5 collu krāsu displejā papildus atpakaļgaitas kamera, kas ir uzstādīta bagāžas nodalījuma durvīs, atklāj, kas notiek aiz automašīnas. Kopā ar papildaprīkojuma ultraskaņas atpakaļgaitas palīgu tas ne tikai padara automašīnas novietošanu vienkāršāku, bet arī palīdz manevrēt pa grūti pārskatāmu apvidu.  

Automātiskā klimatkontrole

Kad Jūs ceļojat karstā vai aukstā laikā vai vējā un lietū, G-klases iekšpuse paliek nemainīga Jūsu izvēlētā komforta līmeņa temperatūrā.

Vienkārši izmantojiet THERMATIC automātisko klimatkontroli, lai noregulētu iekšpuses temperatūru atsevišķi vadītājam un priekšējā sēdekļa pasažierim. Sistēma ir ārkārtīgi precīza, jo THERMATIC funkcijas balstās uz sensoru informāciju, kas ietver datus par iekšpuses un ārpuses temperatūru un gaisa mitrumu.  

Daudzfunkcionālā stūre

Ar bāzes modeļa aprīkojumā ietilpstošo multifunkcionālo stūri (G 320 CDI no ādas un G 500 un G 55 AMG no koka/ādas kombinācijas) vadītājs var visu redzēt un kontrolēt:

Jūs varat izmantot pogas, lai izsauktu visu informāciju jaunā instrumentu paneļa displejā, noregulētu komforta iestatījumus un lietotu radio un telefonu.    

G-klases sēdekļu komforts

Pēc ilgstoša brauciena G-klasē daudziem patīk vēl nedaudz palikt sēžot. Iemesls: sēdekļi, kas neatstāj vairāk neko, ko varētu vēlēties.

Priekšējos sēdekļos Jūs varat iestatīt savu vēlamo sēdēšanas pozīciju elektriski. Atmiņas funkcija uzglabā iestatījumus sēdekļiem, galvas balstiem un stūres pozīcijām.  

Bez tam, G-klases standarta aprīkojumā ietilpst sēdekļu apsilde un roku balsts starp priekšējiem sēdekļiem ar bagāžas nodalījumu un glāžu turētāju. Tādēļ kam rūp, ja brauciens nedaudz ieilgst?  

Kravas nodalījums

Vadītājiem, kas izvēlas īstu bezceļnieku, parasti ir milzīgas alkas pēc brīvības.

Un G-klases iekšpuse apmierina šīs alkas, piedāvājot bagātīgu vietu un sēdvietu konfigurācijas izvēli. No divām līdz septiņām vietām (garais Station Wagon), G-klasē un ar G-klasi ir iespējams gandrīz viss.

Plus bagāžas nodalījuma tilpums līdz 2250 litriem nodrošina daudz vietas pat ceļojumam apkārt pasaulei, nemaz nerunājot par golfa spēles apmeklējumu.

Tieši tā, kā Jūs vēlaties.   Motora un balstiekārtas konfigurācija ļauj vilkt līdz 3.5 t smagu kravu. Vienalga, vai Jūs velkat jahtu vai treileri, G-klase Jums sniedz drošu braucienu, gandrīz neatkarīgi no kravas un apvidus.  

Bāzes modeļu aprīkojums (izvēle)  

Trīs punktu drošības jostas (četras)

apvidus automašīnas īsajā versijā[3]

3 punktu sēdekļu drošības jostas (piecas) [1]

5 ātrumu automātiskā pārnesumkārba ar Touchshift[2]

7G-TRONIC 7 ātrumu automātiskā pārnesumkārba[3]

12 voltu pieslēgvietas priekšējā pasažiera kāju nodalījumā, aizmugurē un bagāžas nodalījumā

Gaisa spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim[1]

4MATIC pastāvīgā pilnpiedziņa ar diferenciāli  

Treilera pieslēgvieta, 13 izvadu

Pretbloķēšanas bremzēšanas sistēma (ABS)

Roku balsts starp priekšējiem sēdekļiem ar bagāžas nodalījumu un glāžu turētāju Audio 20 ar CD atskaņotāju un telefona taustiņiem[3]

Ārējais spogulis ar automātisko parkošanās noregulēšanu

Ārējie spoguļi ar iebūvētiem rādītājiem un iekāpšanas/izkāpšanas apgaismojums, elektriski regulējams, apsildāms un ar automātisko aptumšošanos

Lampiņas durvīs

Tvēriena rokturis, ādas, priekšējam pasažierim[6]

COMAND APS vadības un displeja sistēma ar DVD navigācijas sistēmu ar iebūvētu radio, CD atskaņotāju, telefona tastatūru un kompasa funkciju[5]

Bi-xenon priekšējie lukturi

Bremžu Asistents (BAS)

Diferenciāļu bloķētāji (sadales kārbas, priekšējā un aizmugurējā tilta)

„G-line” antracīta smalkas koksnes apdare viduskonsolei un panelim[7]

Burr riekstkoka koksnes apdare[6]

Kvalitatīvi designo koka paneļi[2]

Durvju palodžu paneļi, priekšējie, izgaismoti[2]

Elektroniskā bremžu spēka sadale (EBD)

Elektroniskā Stabilitātes Programma (ESP®)

4ETS Elektroniskais Vilkmes Atbalsts  

Priekšējo lukturu asistents

Elektriskie logi

Dalāms, salokāms priekšējais sēdeklis (1/2 : 1/2)[3]

Dalāms, salokāms aizmugurējais sēdeklis (1/2 : 1/2)[1]

Zemo apgriezienu ātrumu reduktors (elektriski ieslēdzams braucot)

Trokšņjūtīga skaņas skaļuma regulēšana

Jostas spriegotāji priekšējiem sēdekļiem

Iekšējais spogulis ar automātisko aptumšošanos

ISOFIX bērnu sēdekļa stiprinājumi[1]

Automātiskā klimatkontrole

Radiatora reste ar hroma efektu[6]

Sudraba krāsas radiatora reste[2]

Radiatora un eļļas tvertnes aizsargs

Kravas nostiprināšanas vietas bagāžas nodalījumā Ādas tapsējums[6]

designo ādas tapsējums[2]

AMG vieglmetāla diski, titānpelēkā krāsā[2]

18 collu vieglsakausējuma diski ar sudrabotu krāsojumu[5]

Elektriski regulējama stūres kolonna, automātiskā vieglas iekāpšanas/izkāpšanas stūres regulēšana

Metālisks krāsojums[5]

Ādas daudzfunkcionālā stūre[7]

Koka/ādas daudzfunkcionālā stūre un ātrumpārslēga svira[5]

Miglas lukturi ar iebūvētu pagriezienu apgaismošanas funkciju

Putekšņu filtrs

Lietus sensors

Priekšējo lukturu tīrīšanas sistēma

ASSYST apkopes intervāla indikators

Jaudas pastiprinātājs

Sēdekļa aizņemtības sensors priekšējā pasažiera sēdeklim

Apsildāmi priekšējie sēdekļi

Bamperi virsbūves krāsā[8]

Kruīzkontrole ar regulējamu ātruma ierobežotāju

Velūra grīdas paklāji[5]

Elektriski regulējami priekšējie sēdekļi un ārējie spoguļi ar atmiņas funkciju Imobilaizers

Centrālā atslēga ar infrasarkano staru tālvadības pulti un iekšpuses slēdzi [1]

Tikai apvidus automašīnas garajai versijai un AMG.  

[2] Tikai G 55.  

[3] Ne G 55 modelim.  

[4] Tikai GL 320 CDI un G 55 AMG.  

[5] Tikai G 500 un G 55 AMG.

[6] Tikai G 500.

 [7] Tikai GL 320 CDI.  

[8] Papildaprīkojums G 320 CDI modelim.      

   

Reklāma
Reklāma
Reklāma
20 4 27 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 27

0/2000
exe avatarsexe

Mafijas krusteva cieniga automasina :)

3 0 atbildēt

Lielisks braucamais, izteiksmīgs bet vienkāršs dizains, un droši vien ka arī bezceļu īpašības ir salīdzinoši OK + vēl Mersis emotion

2 0 atbildēt

@MJ2009

nezinu kurš butu spējigs izlasit to tawu eseju!!!!

vienigais ko izlasiju ta bija pedeja rindkopa!!!!

un  buhahahahahahahahahahaah tu esi taaaaaaads lohs!!!!! 

1. tu neesi redzejis 2 paaudzes crx 100%

2. cik sievietes esi redzejis braucot ar to????? minešu absoluti nevienu!!!

3. ja nezinaji tad crx ir civica uzlabota versija ierobežotā skaitā!!!!

4. tikai retajiem civikiem ir sitads motors!!

5. masa sitam ir tada cik tas taws opelis gada laika noruse respektivi 920 kg

6. labaku motoru tu pat ar uguni neatradisi (izn*t dohc vtec kas vispar ir etalons starp motoriem 1.6 push ara 160 bhp )

7. lai ari viss ko es censtos tev skaidrot par visam konisko zobratu atieciba par klana gajien atieciba pret klana izmeriem tu uzskatisi par jauna strida sakumu ta ka labak nevajag

8. tas par to sieviešnieku vienk. buhahahahahahahahaha!!! pasaki to kadam honda ipasniekam acis!!!!!

9. paskaties labak youtube un izlasi wikipedia un tad dirs!!!

aaaa un velreiz buhahahahahahahaha  par tewi gan var norm ierekt   *)

2 0 atbildēt

atbildot uz Ar4ijs komentāru " tu gan esi lohs tevi te nodirsh ka mazu ezi... " Es neko necenšos pierādīt - es tikai diršu pretī reālus faktus. :D Neviens normāls, sevi cienošs vīrietis nepirks 2. crx, tigru vai pumu. Tad labāk braukt ar 5 gadus vecāku golfiņu... :D

1 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Nē, tu esi idiotisks no galvas līdz kājām, ... " nevienu taksh neinterese a rko tu brauc un ko gribi, un to4 poh ko tu te murmule  

1 0 atbildēt

Man jau patīk . Nopietns agregāts!  Labāk nekā BMW X5 vai X6

1 0 atbildēt

 

oho

1 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Jā, un IDAJOTS pareizi rakstās šādi: IDI... " tu gan esi lohs

tevi te nodirsh ka mazu ezi, a tu vel te centies kko pieradit

visim ta jau skaidrs cik "gudrs" tu esi  

1 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Izskatās, ka kāds cits te ir IDAJOTS, analf... "

neesi pamanijie ka tew vienigajam ir problemas ar shit mashinu??????? un tu idajot vards idajots ta ari bija domats tu idajot!!!

visi mes neesam bagatu papucishu deli lai ik gadu varetu mainit mashinu !! ja jau tew ir vienalga vai virsbuve ruse vai ne nu tad optimist panem 98 gada opeli un ar smaidu uz lupam pule talak!!!!

un es domaju dzipu klase nevis kkdus analus sedanus!!!!

un ja pec 10 gadiem x5 talu neatpaliek no 10 k LS tad tas jau ir nozelojami! jo MB g500 ari pec 25 gadiem maksa vairak par 15k!!! taka padoma pats kur ir kvalitate !!!!

neapshaubami g500 salidzinot ar x5 ir galvas tiesu paraks !! gaumes ir dazadas un tas nav pat pieminesanas vertas!

kas atiecas uz bezcelu tad g500 izies curi tur kur pat x5 sapnos neraditos vien bmw ir tadi sudi ka EGAS pretslidesanas pasblokeanas un vis parejie nekam nederigie sudi!!!

kas atiecas uz mani man ir honda crx 91 gada un zini tehniskais izpildijums ir vienk kosmos piem. 4golfu 1.8 turbo  no krustojuma ta izliek ka nav ko rezet !!!!!

ta ka ne man nav vienalga ar ko braukt un kada stavokli braukt!!

damn un tavi uzbraucieni ir tik vaji ka pat no sejienes es jutu ka tew ambicijas ir par parem bet zinashanas tuvu 0   LOL

 

1 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Konkrētais klucis. Dabūtu tādu - uzreiz noslā... " YOU MADE MY DAY

taaaaads iiiidiiiiooootss, kur vel tadu atrast

stulbeni vinju razho ka kluci jo vinjam ir mezhonigs noiets, visi rinda stav, ka pec karstiem piradzinjiem

vinju shogad domaja atcelt no razhoshanas, bet pardomaja

 

pats shaja autinja sedeju 1 reizi ka pasazhieris, sajuta bija tada, ka man piederetu vel kada sala kkur pie Filipiinam. Konforts augstakaja klase.  

1 1 atbildēt

atbildot uz zinalds komentāru " Lielisks braucamais, izteiksmīgs bet vienkārš... " Nenene bezceljnieks no vinja nekads, tas ir parketnieks, vienigi ja likt riktigas riepas un uzcelt.

0 0 atbildēt

Klimatene precīzi kā vecajos bembjos. :D

0 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Konkrētais klucis. Dabūtu tādu - uzreiz noslā... " tu chista esi konkrets idajots!!!! neko nesaproti!!! MB G500 ir visu dzipu dzips!!!! paradi kaut 1 x5 bembi kas pec 10 gadiem maksas vairak par 10k! da neviens no tiem luzniem tik talu neizvilks !!!!   shito lietu esmu pietiekosi studejis un meklejis ta ka zinu!!!!

kkds 1989 gada mersis maksa 17k ls!!!!   un ir to verts !!!    nosauc kaut 1 musdienu mashinu kurai rupnica dod 25 gadu garantiju pret carrrusesanu!   kas atiecas uz bezcelnieku ari 1 no idealakajiem variantiem!!! sarubi pa cietu preieksu un vidus diferi un izlidis cauri da jebkurienei nevis ka kkds x5 kam elektroniska herna  

0 0 atbildēt

atbildot uz CredoZ komentāru " @MJ2009 nezinu kurš butu spējigs izlasit to... " Tik vien ir tavu prāta spēju - pat nespēj izlasīt vairāk par pus lappusi A4... :D

1) JAUNĀS paaudzes crx tev skaitās 92. gads? Un tu vēl nodirs mašīnas, kas ir vecākas par 10 gadiem... :D :D :D To jau vajadzētu saukt par 2. paaudzes, nevis JAUNĀS... :D   Atbilde: Zinu tos kurkuļus - nokniebta kaka bez aizmugurējiem sāna logiem - tizluma ziņā kaut kas līdzīgs šitam G500, tikai nav TIK tizls. Bet daudz tizlāks par veco crx. :D 

2) pats personīgi esmu redzējis 3 sievietes - vienu debeszilā JAUNĀS paaudzes crx (:D) 2007. vai 08. gada vasarā braucot uz D-pili caurbraucot Līvānus, otru sievieti pat pazīstu - no Jēkabpils ar melnu 96. gada CRX, un trešā - pagājšvasar uz Liepājas šosejas (laikam) kaut kādā ātrajā ieskrietuvē. Krāsu, diemžēl, neatceros. Nu un pats mašīnas izskats uzreiz izsaka visu - riktīgs sieviešnieks! :D Tāds pats kā Tigra vai Puma... :)

3) Vāu, un tu esi viens no tiem izredzētajiem, kam ir rets un ekskluzīvs JAUNAIS (:D) CRX, ja..? :D :D :D Tiešām ierobežotā skaitā, ja es tev tagad varu aizsūtīt 7as 2. paaudzes crx, kas pašlaik tirgojas. :D

4) Dāāā - es tavā vietā labāk paciestos un pameklētu normālu mazo civiku - tam (koptam) izskats ir pat ļoti smuks, atšķirībā no 2. paaudzes crx.

5) BEEEP - nepareizi - izlaidi tekstā rindkopu - tas opelis bija rūsējis tik cik 1 krāsas burbulītis uz arkas, ko pat netaisīju, jo pamanīt viņu bija grūti un pa gadu tā arī tālāk tas rūsas uzpūstais burbulītis neaizgāja. :D

6) motors gan viņam ir normāls, pretēji izskatam. Tam es piekrītu. Bet ne labākais.

7) tu neko neesi sācis censties skaidrot. Un pēc nemākulīgi izspļautā ''gudrā'' teikuma var redzēt, ka gribi izlekt no biksēm - aprāviens... :D :D :D

8)Nē, tu pārprati - visas hondas nav sieviešnieki. Sieviešnieks ir tikai 2. paaudzes crx - pārējās ir +- ok. :D :D :) Mazais Civic man pat patīk. Tāpat arī 2. Prelude, bet tā jau ir noiets etaps. 3. Preludei ir superīga aizmugure, bet tizlas faras. Tā iemesla dēļ vien pirms 2 gadiem nepaņēmu 3. Preludi 2.2L - domāju - VARBŪT, bet tomēr nē. Ja kādreiz satikšu kādu 2. crx īpašnieku, tad pateikšu. Līdz šim nevienu ĪPAŠNIEKU neesmu saticis. Tikai ĪPAŠNIECES... :D :D :D

9) Esmu jau atskatījies tās 2-ās crx - nu riktīgi nepatīk... :D :D 

0 0 atbildēt

atbildot uz MB 320 komentāru " SKATS TAI G KLASEI GALĪGI GARĀM!KRIEVU BOBIK... " Kada vaina bobikam? Normala masina.

Kantaina, un? Kadas problemas, tas ari ir vinja raksturiga iezime, nepatik kaintains nem ML, GL.

So pat nevar salidzinat ar s klassi, jo tie ir dazada tipa masinas, tas ir tapat ka salidzinat  SLR ar A klasi.

G klase pec komforta ir augsta limeni, loti izturigs auto, bezcels nav problema.

Un ja kas ta ir armijas masina kura ir uztaisita parastiem cilvekiem.

Nevis ka H3 tads hlams bezjedzigs.

0 0 atbildēt

atbildot uz MJ2009 komentāru " Pats tu idiots esi. :D Es, atšķirībā no tev... " zini te lielakajai daljai pohuj kada mashina tavam masas vira tantes dela drauga pazinjam!

Te daudzi zin kas ta par mashinu, un nestridas nepar gaumi ne par ko, ja nepatik nepatik, nevis sak kko stulbu rakstit, vnk idiotisku tekstu.

0 1 atbildēt

atbildot uz Ar4ijs komentāru " YOU MADE MY DAY taaaaads iiiidiiiiooootss, ... " Pats tu idiots esi. :D Es, atšķirībā no tevis, neskrienu pakaļ citiem dauņiem, kuri pasaka: ''O - klucis ir kruts!'' - Un visi kā tītari skrien, pērk tādus. :D Un autiņa komforts arī ir izpirsts jēdziens - neesmu braucis autiņā, kurā sēdēt būtu hujovāk nekā citos. Pofig kas tā par mašīnu - mans 3er bembis, kaimiņienes Mitsubishi 3000GT, vai paziņas 2005. gada  740-ais BMW. A visus tos spīgulīšus un citas herņas pats var salikt jebkurā mašīnā, ja tik ir vēlēšanās - visus GPS, atpakaļskata kameras, kaut DATORU ar skārienjūtīgo monitoru, iesēdinātu panelī,(CarPC) un interneta pieslēgumu. :D

0 1 atbildēt

atbildot uz CredoZ komentāru " tu chista esi konkrets idajots!!!! neko nesap... " Izskatās, ka kāds cits te ir IDAJOTS, analfabētists... :D 

Un tu jau tas krutais, kas braukā ar to kluci, ka vari citas 10-gadīgas mašīnas saukt par lūžņiem... :D :D :D 100% tev, nūģim tādam, nav pat VIENALGA KĀDAS, vienalga CIK VECAS savas mašīnas... 25 gadu garantija? Nahuj man, ja praktiski neviens nebrauc ar mašīnu vairāk par 5 gadiem? :D Personīgi es, mašīnas mainu ĻOTI bieži. Īsākais laika periods vienam manam autiņam bija precīzi mēnesis, garākajam - 1.5 gadi. - nahuj man to garantiju? Un neesmu redzējis nevienu 10-gadīgu autiņu ar CAURPUVUŠU kasti. 95% nav pat rūsas, kur nu vēl caurpuvušas grīdas, arkas.

Gribi braukt pa dubļiem - ņem traktoru, ne mašīnu. Ne X5, ne šitas klucis nav domāts riktīgiem bezceļiem, kā arī neviens normāls cilvēks ne X5, ne šito nedzīs pa kartupeļu laukiem un mežu. 

10 gadus vecu BMW, kam cena ir 10 000 (kādu valūtu domāji - lati, liti, dolāri,  rubļi?) - normāls M3, M5 iet pa padsmit tūkstošiem, tas pats X5 tālu neatpaliek no 10 000 Ls - Lūdzu. Tikai šiem nāk + - mašīnas forma, nevis kā onkas Oļģerta sanaglotā bļitkošanas kaste. :D

0 1 atbildēt

atbildot uz CredoZ komentāru " neesi pamanijie ka tew vienigajam ir problem... " Man nav problēmas. Man vienkārši riebjas tā kaste un viss. tev jau te ir problēmas, ka kasies un piepisies. Es tev kaut ko prasīju? - Nē - Atpisies. :D

Katru savu mašīnu esmu nopelnījis pats. Pirms manas pirmās mašīnas, ar senču mašīnām ne reizi nebiju braucis, neskatoties uz to, ka jau bija tiesības. Savu pirmo mašīnu nopelnīju, strādājot melnu muti celtnicībā. Strādāju 11. vai 12. klases vasaras brīvlaikā (neatceros tieši) - no pirmās brīvlaika dienas, līdz pēdējai. Starp citu, mana 1. mašīna bija tieši Opel Calibra 2.0 16V DOHC. :D :D :D Un nevis 98., bet 92. gada. - Nevienā vietā nebija izpuvusi. Vienīgās rūsas pazīmes bija rokas pirkstgala lieluma zemkrāsas burbulītis (nepārplīsis) uz aizmugurējās arkas, kamēr tā paša gada bembjiem jau bija norūsējuši bagāžnieka vāki, bleķi ap gaisa ieplūdes restēm utt.. Pa to gadu, pa kuru braucu ar šo mašīnu, rūsa tālāk nepagāja ne par vienu cm. Autiņš bija puķīte - kopts, krāsa spilgta, sulīga (oriģinālā, nevis nesen pārkrāsota), kā arī r*ntēt nevajadzēja daudz - nomainīju tikai 1 lodveida balstu, ģeneratoram oglītes un jaunu akumulatoru. Tak što klausies tālāk citus kompleksainos, kas dirš neko nezinot. Tas autiņš joprojām man patīk un domāju kādreiz nopirkt un restaurēt - uztaisīt ideālu vasaras svētdienu autiņu. Bembji nāk un iet - poh, bet tas autiņš konkrēti piedūra.

Es nebraucu ar sedanu. :D Es braucu ar kupeju. Ar BMW sedaniem brauc tie, kas nevar atļauties sakarīgu M-pakas kupeju, vai tie, kam ir pohuj, kuriem vajag tikai mašīnu, nevis izskatu.

Ja 10 gadus vecs autiņš nemaksā 15 000 Ls, tas nozīmē, ka viņš nav kvalitatīvs? Tātad pēc tavām domām, kvalitatīvas mašīnas ir tikai tā bļitkotāja kaste un vēl pāris tamlīdzīgās? Hmm, tātad 99,99% no mašīnām, ir nekvalitatīvi mēsli... :D :D :D Tas, ka 25 gadus vecs aizvēsturiskais drandaļets maksā 15 000 Ls, norāda uz to, ka cena ir nenormāli mākslīgi saskrūvēta. Jo tādā gadījumā, tu to savu 19 gadus veco sieviešu braucamo nopirktu tikai vēl pēc gadiem 30. Vai arī ir otrs variants - tu gribi pateikt, ka tavs crx ir lēts mēsls.. :D

G500 ir pārāks ar savu oriģinālo bļitkotāju kastes izskatu. Ne ar ko vairāk. :D Pat klimatene g500 ir gandrīz precīza kopija 91.-94. gada BMW... :D A elektronika ir atslēdzama, ja tiešām traucē. 

Ko tu te lielies ar saviem bezceļiem?! Tak lai jau iet cauri purviem! Es ar savām mašīnām nekad neesmu braucis un nebraukšu pa ļesu vai purviem. Parasti jau ar mašīnām brauc pa ceļu. Ja būs tāda vajadzība, nopirkšu traktoru... :D Vispār, var jau būt, ka tam arī tā kaste ir domāta - ar ko braukt mežu zāģēt... :D

P.s. Es jau tavā vietā labāk pārdotu to sieviešnieku. Man būtu kauns ar tādu braukt. Tāpat kā Opel Tigra un Ford Puma. 100%-īgi zaļu (jaunu) sieviešu braucamie. Labāk nopērc Honda Civic - tie jau ir puslīdz sakarīgi autiņi - motori tādi paši kā tam sieviešniekam, masa ar +- tā pati. ;)

0 1 atbildēt

Jā, un IDAJOTS pareizi rakstās šādi: IDIOTS. Vismaz pareizrakstību varēji skolā iemācīties, ja ne prātiņu attīstīt... :)

0 1 atbildēt