Čau visiem!
Kāds laiks ir pagājis, vairāk informācijas ir video dienasgrāmatās, bet paturpināšu veco labo formātu ar bildēm
Žigulis man ir kā rotaļlieta, kuru izmantoju praktiskām vajadzībām, šobrīd kā otru auto un protams visiem darbiem nav lielas jēgas ja to glabā kā muzeja eksponātu. Visu šo var uzskatīt kā ģenerālmēģinājumu pirms nākamās lielās pārvērtības kad auto taps vairāk oriģināls, vairāk oriģināls nenozīmē pilnīgi oriģināls.
► Motora parametri:
✔ Apjoms= 1.6l
✔ Kompresijas Pakāpe= 13,11
✔ Kompresija 16 kg/cm2
✔ Degkameras Apjoms= 20ml
✔ Karburātors: Солекс 21073 ( Žikleri= gaiss/ benzīns pirmā kamera 135/107,5, otrā kamera 150/135, dubūltais "zilonītis", 4urtais kulaciņ&scaron + atteces maģistrāle.
✔ Izpūtējs= Standarta 2103
✔ Bezkontaktu aizdedzes sistēma (Komutātors WV/Audi), (Indukcijas Spole- FENOX)
✔ Augstsprieguma Vadi= Tesla Premium
✔ Aizdedzes Sveces= DENSO
✔ Benzīna Oktāna Skaitlis= ne mazāks par E98
► Transmisija:
✔ Pārnesumu Kārba= 5 ātrumu
✔ Sajūgs= Standarta Нива 2121
✔ Galvenais Pāris= 4.44 no 2102
✔ Kardāna Krustiņi= Jauni
✔ Gliemeža tipa bloķējošais reduktors "IQ Racing Technology" ar priekš spriegojumu 6kg
► Riteņi:
✔ Vasara= WV 4x100 5,5 collas plati bleķinieki (diska centrs apgriezts uz otru pusi ( Aizmugure ET 0 Priekša ET-10)), Riepas R13/175/60 +kalpaki
✔ Ziema= Opel 4x100 6,5 collas plati bleķinieki (diska centrs apgriezts uz otru pusi, visi četri ET 0), Riepas ar radzēm R13/175/70 +kalpaki
✔ Uz skati= ALULINE R15 4x100 Lietie diski, ET28, 7 collas plati, Riepas- HANKOOK 195/55/R15 (ar tik platiem braukt grūti)
► Šķidrumi:
✔ Motora eļļa= Pussintētika Shell Helix Hhx7 10W-40
✔ Reduktora eļļa= castrol syntrax limited slip 75w-140
✔ Pārnesumu kārbas eļļa= Motul SAE 75W90
✔ Stūres reduktora eļļa= Motul SAE 75W90
✔ Antifrīzs= Pemco 913
✔ Bremžu šķidrums= DOT-4
► Salons
✔ Sporta stūre 350mm (Uz tehnisko apskati= standarta ar padomju laika pinumu)
✔ Priekšējais panelis= Flokots
✔ Pārnesumu pārslēga uzgalis= Padomju laikā izgatavota rozīte
✔ Pārnesumu pārslēga prezervatīvs= Izgatavots no džinsu bikšu stara
✔ Torpēdas daļa= Paštaisīta, uz tās izvietoti: voltmetrs, slēdzis un indikācijas lampiņa motora ventilatoram (pamatā ieslēdzas automātiski no termoslēdža), slēdzis un indikācīja aizmugurējā loga apsildei, slēdzis rozītes apgaismojuma ieslēgšanai, AFR barošanas slēdzis un īslaicīgi izvietos anologais GPS.
✔ Voltmetrs= "FK"
✔ Ekonometrs= УРТЭ-1
✔ Sēdekļi sarkanie 2106
✔ Ar ādas imitācīju pārvikts= aizmugurējo jumta balstu paneļi, aizmugurējā palodze un paneļi priekšā pie kājām vadītājam un pasažierim
✔ Garš sfēriskais atpakaļskata spogulis (ļoti laba redzamība)
► Virsbūve
✔ Priekšējā reste= 2103 vidus nokrāsots melns
✔ Priekšējā optika= standarta H4
✔ Priekšējie durvju stikli= ВАЗ 2107
✔ Auto pārkrāsots (slikti) 2013g. sestajā oktobrī
✔ Arku uzlikas= Stiklašķiedras
► Elektronika
✔ Motors= Platjoslas lambdazonde ar kontrolieri "LM-2: Digital Air/Fuel Ratio Meter"
✔ Bezkontaktu aizdedzes sistēma (Komutātors WV/Audi), (Indukcijas Spole- FENOX)
✔ Drošinātāju paneļi= 2106 EUR x2gab.
✔ Signalizācīja "CODE PERFECT E50" + slepenais slēdzis
✔ Centrālā atslēga
✔ Bagažnieka elektro atvēršana
✔ Akumulators bagāžniekā
✔ Logu apskalojamais motoriņš no Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Motora dzeses radiātora ventilātors no Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Pečkas ventilātors= Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Pečkas elektroventilātora vadības bloks= Mitsubishi Colt/Lancer 1992-1996г.
✔ Bagažnieks atveras no pults vai no pogas salonā
✔ Aizmugurējā loga apsilde
► Skaņas Sistēma
✔ Kasešu magnetola= "Pioneer ken 3830R" 4x100W
✔ Skandas "RadioTehnika CS-6" oriģinālie skaļruņi aizvietoti ar "RadioTehnika S30" 30W skaļruņiem
Žigulis uz šobrīd izskatās šādi: