Sveiki spocēni, šis vakars paiet bezdarbībā , tāpēc izdomāju īstenot sen izdomātu ideju - uzrakstīt rakstu par savu moci.
Sveiki spocēni, šis vakars paiet bezdarbībā , tāpēc izdomāju īstenot sen izdomātu ideju - uzrakstīt rakstu par savu moci.
Nu šādi viņš izskatijās pirmajā dienā kad tika atvests .
Tātad, pa vasaru nopirku enduro moci - Yamaha wr200 , 92 . gada , pirmajā dienā biju sajūsmā par jaudu un tā tālāk, maksimālais ātrums ko esmu sasniedzis ir 165 km/h, tas ir tas ko es ar 200 kubiem/33 zirgspēkiem spēju izspiest, parasti protams nepārtvietojos ar tādu ātrumu .
Ar laiku sāku meklēt pēc detaļām, dēļ senā gada, detaļu nav daudz un tās ir samērā dārgas , tāpēc iesaku pirkt jaunāka gada močus, ja finanses ļauj protams !
Tā kā iepriekšējais moča īpašnieks piekodināja, ka pēc sezonas vajagot uztaisīt apkopi jeb mainīt klaņa un virzuļa komplektu par to tika arī domāts, pa vasaru nodila gan klotkas, gan paši bremžu diski . Klotkas nodila tik ļoti, ka bremzēja ar metālu.
Šajā bildē redzams kad noņēmu riepas lai varētu noņemt bremžu diskus.
Bremžu disku noņemšana sagādāja mazas problēmas ar to, ka vajadzēja zvaigznīti un nācās aizņemties no kaimiņa.
Šeit abi bremžu diski.
Šeit gribēju parādīt cik ļoti bremžu diski ir nodiluši, bet pievīla gan kameras izsķirtspēja, gan fotogrāfēšanas leņķis, bet tajās starpās metāls ir pat ass.
Šeit jau nākamajā dienā uzlikti ripuļi lai varētu vest pie meistara mainīt klani un tādā garā jo pašam nav tādas pieredzes , tādu apstākļu un tādu piederumu.
Aizbraucām uz F.F.F motors , un nopirkām priekšējās un aizmugurējās klotkas , paprasijām par bremžu diskiem, bet tur cenas astronomiskas, atkal pie vainas vecais gads, tāpēc bremžu diski tika pasūtīti internetā par lētu naudu, redzēsim kada būs kvalitāte, ceru uz to labāko.
Šeit priekšējās klotkas.
Šeit jau pirms vešanas prom.
Aizvedām un meistars secināja to, ka amītis no sala ir iztecējis , būs jāsapilda , ar šo sākšu drošvien arī likt rakstus par savu moci.
Mocis pašlaik ir remontā, kad viss tiks salikts un salabots gaidam video !
Ceru uz kādu pamācību un kaut ko tādu no jums, paldies, ka izlasījāt !
Ja nav precīza instrumentu un pieredzes, tad labāk uzticēt meistaram, ja autors saka, ka detaļas dārgas. Būtu žēl jaunas, dārgas detaļas sajāt
1000 eiro, cena ļoti zema, arī tāpēc jo detaļas jāmaina un vecs un rets modelis, bet vispār detaļas var dabūt, vienīgi mazliet padārgi un tā .
Nemeloju, es zinu, ka iet, pierādīt nevaru jo nu braucot ar tādu ātrumu telefonu neņemšu rokās.