Kens Bloks ar savu subaru nobāl šo monstru priekšā! :)
B Grupai tika ražotas visspēcīgākās automašīnas priekš rallija, kādas jebkad tika veidotas priekš WRC. Šajā grupā nebija nekādu jaudas ierobežojmu, viss tika gatavots lai palielinātu jaudu
Rallijs sasniedza tādu posmu, ka ātruma ierobežojums bija tikai ceļa izliekums. Ja viss iet gludi braucējiem, nav lielāka atšķirība par 2 – 3 sekundēm posmā, kas nozīmēja, ka tiesnesis vairs nav ne mašīna, ne riepas, ne pats braucējs, bet tas bija ceļš. Ātrāk vairs nebija iespējams.
Pēdējā gadā 14 WRC posmus vēroja 16.5 miljoni cilvēku, kas bija lielākā cilvēku uzmanība un sacensību vērošana no visiem motosporta veidiem. Braucēji bija labākie no visas pasaules, mašīnas bija neticami ātras un bija ļoti interesanti tās vērot.
1980jos gados ražotāji vēlējās parādīt automašīnu potenciālās spējas. B Grupa bija dzimusi. B grupas ralliju supermašīnas ātri vien jau spēja attīstīt 500 un vairāk zirgaspēkus. 4 riteņu piedziņa, milzīgas un biedējošas motoru skaņas, nemitīgas liesmas no izpūtējiem, dažādie auto korpusi un daudz citi sasniegumi. Tika sasniegts punkts, kad braucēji vairs nespēj pilnvērtīgi kontrolēt savas automašīnas. Par piemēru, Lancia Delta S4 spēja sasniegts no 0 - 100 km/h 2,3 sekundēs uz grants ceļiem.
Ļoti populāra un neiedomājami spēcīga automašīna bija Audi S1. Naidžels Mansells izteica, ka Peugeot 205 T16 spētu apdzīt pat viņa F1 automašīnu. Un, iespējams īpaši nozīmīgi, varētu teikt pat biedējoši ir tas, ka vadītāju reakcijas laiki salīdzinājumā ar iepriekšējiem braucējiem bija jādala uz pusēm. B grupa un to braucēji ir tie, kuri ir saglabājušies kā leģendas.
Galvenais iemesls B Grupas slēgšanai 1986. gadā bija neskaitāmie nāves gadījumi un to iemesli bija:
1) Nenormālā jauda un tas, ka nebija nekādu ierobežojumu.
2) Cilvēku stulbums skrienot trasē, lai noķertu labākos kadrus vai visu labāk saskatītu.
Tālāk ir redzami B grupā esošie auto: