Kamēr dvēsele griežas, tikmēr jāmauc. Uz šo brīdi jau uzrullēju divsimt divdesmit tūkstošus. Darbs uz vietas, baigi maz sanāk braukāt.
Morāli novecojis, bet iet un izskatās vēl tā neko, tā ka šrots vēl kādu laiciņu dabūs gaidīt uz manu veco mizu.
Kamēr dvēsele griežas, tikmēr jāmauc. Uz šo brīdi jau uzrullēju divsimt divdesmit tūkstošus. Darbs uz vietas, baigi maz sanāk braukāt.
Morāli novecojis, bet iet un izskatās vēl tā neko, tā ka šrots vēl kādu laiciņu dabūs gaidīt uz manu veco mizu.
Secinājums - galvenais labi materiāli remontdarbiem, ievērot tehnoloģijas un darbs jānostrādā maksimālajā līmenī, tad arī Opel kādu laiciņu būs normāls auto.
Ar šo vēl varēs gāzt gadus 10, ja neapniks.
Var redzēt, ka darbs darīts no sirds.
Šito jau varēja likt šoka sadaļā Opels un nav sarūsējis :D
Pluss no manis
Pa ~13 gadiem esi nobraucis 170 tūkstošus (220tagadējais odometra rādijums-50kad nopirki). Man tādi km bija jau pēc 2.5 gadiem kam auto tika iegādāts. tad lielos vilcienos sakot ka Opelīc stāv vairāksiltā garāžā nekā braukts. UN vel maza pašreklāma :) Bet malacis.
bāac, kā man gribētos tādu garāžu ar aprīkojumu un instrumentiem!!!
Citādāk ar savējo ziemā, pagalmā un ar vienu stellatslēgu grūti kko izdarīt.
Augsti vērtēju, ka tik labprātīgi un sabiedriski esi gatavs ikvienam interesentam pastāstīt un izpalīdzēt. Citi tavi amata brāļi tā arī ir nolīduši garāžās un tikai vietējie vien zina par viņu prasmēm. Bet te cilvēks vēl atrod laiku, lai smalki aprakstītu visu procesu un nesavtīgi sniedz padomus, kā pašam mājās/garāžas apstākļos tikt galā ar problēmām. Un galvenais - ir gatavs uzņemt pie sevis, daloties pieredzē. Sašu par prezidentu!
P.S. Retro ballīte, ja tāda būs, notiks Ogrē? Vai kur?
Kad tu, video par dvēseli, no haubes iedevi dziesmā, tad viena skrūve (seškantniece) ļeperēja :) Ja ieskatās ta redz :)
Opelis nemaz nav tik slikta mašīna, vienkārši jociņš, kas aizgājis pa visu pasauli. Opelim var izsisties rūsa uz spārnem un durvju apakšām, ja īpašnieks tikai mauc un neskatās, toties nesošā daļa pat pēc gadiem 20 būs laba. Skaidri zināms, ka rūsas karaļi ir Fordi un Mazdas, to jebkurā auto servisā apstiprinās.
Man izdevās ar vienu meistaru sarunāt, ka gatavoju autiņu pats, viņš pamāca, parāda utt. Tad tas pasākums man izmaksāja ap 200 Ls (ieskaitot visas krāsas lakas, kas uz visu mašīnu diezgan smuks cipars sanāk) + tāds ka pašam rodas sajēga kas i kas. Bet nu pats nohaltūrēju uz metināšanu un citām lietām, ka dažviet pa pausgadu jau rūsa lien ārā. (bet tas tapēc, ka iekšpuses durvīm utt, neizpūtu ar smāķiem) Bet nākamreiz būs jau cita pieeja.
viss atkarīgs no saimnieka. Pašam vēl cigārs 88 gadaar rūsas vēl nav.